Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 13. dubna 2016

Nebud trouba v rukach eshopu a kuryru

Nesnáším kurýrní společnosti, téměř snad všechny a raději si vystojím frontu na České Poště, když vím, že budu mít svůj balík do 15min, než se trápit doma a čekat, že DPD přijede mezi 11:08 - 12:08, aby dorazil kurýr v 15:30. Rovněž odmítám psát reklamace a popisovat, co dělají špatně, když mi z toho neplyne ani milimetr výhod, kromě "naštvaného" okrskářka kurýra.
Při nákupech v eshopu mám jednoznačnou volbu doručování - zásilkovna, odběrný bod kurýra (DPD již směřuji rovnou tam), Česká pošta na Poštu a nebo právě vyzvednutí osobně v eshopu, kterým mám po cestě, který akceptuje platbu kartou a dá se tam parkovat. To v poslední době splňuje místní boleslavský KAK.cz, který v mých plánech nahradil Alzu, a MALL po cestě z Boleslavi na Prahu. Od té doby, kdy nejsou vánoce a nemusím rešit logistiku, jsem s MALL spokojen. Na MALL a obecně dalších eshopech mi nejvíce vadí to šmelení s dopravou a nesmyslnýma přirážkama. Stejně tak si asi zvyknu i na DPD, když je budu směřovat rovnou do odběrného místa. A abych nebyl i negativní, pán z PPL je ochotný, počká přejede jinam a dá se sním domluvit. Jsou tedy i světlá místa :)

Proč neplatím převodem nebo kartou při nákupu?
Představte si, že jste eshop a máte poslední třeba troubu. Přijdou dvě objednávky. Jeden trouba troubu zaplatil při nákupu převodem a druhý si ji přeje na dobírku. Komu ji eshop pošle? No přece tomu na dobírku. Takže má peníze za troubu na dobírku a i od trouby za troubu převodem. Dvoje peníze a jednu prodanou troubu. A já tím troubou být opravdu nechci.

Žádné komentáře: