Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 21. dubna 2016

Nebuď trouba v rukách eshopů - DPD a Bonami

Tak jsem se do toho opřel. Po všech peripetiích, které neustále nejsou řešeny, jsem poslal první mail na Úřad pro ochranu osobních údajů. Dokud šlo jen o peníze, měl jsem volbu. Ale aby mi v odběrném místě DPD, v cyklosportu JIRAPO, pán arogantně řekl, že si buď opíše moji občanku a nebo mi nedá balík, na to fakt už nemam. Abych nebyl ultrabonzák, snažil jsem se stěžovat si na DPD.... ale jako platící zákazník fakt nebudu čekat 30dní, až mi odpoví.

Jedná se především o DPD a Bonami
1./ Platit kartou DPD můžu až v případě, že to bude chtít Bonami.
2./ Bonami to chce.
3./ DPD to neví a Bonami se diví.
4./ Přes twitter to už ví, DPD i Bonami.
5./ Nová objednávka na Bonami.
6./ Za doplatek 23Kč platím 49Kč dobírečné. (nespolehlivým fakt kartou platit předem nebudu, takže musím být potrestán).
7./ V emailu od Bonami je jasně napsáno, že lze platit JEN HOTOVĚ.
8./ Na dotaz na Bonami - neodpovídá.
9./ DPD hlasí že už jede.
10./ Směřuji je do JIRAPA (jediné odběrné místo a čekat na DPD je jak čekání na Godota)
11./ Budou zase chtít občanku????

Výsledek?
Vaše podání ze dne: XX.4.2016 XX:YY:ZZ, podané na adresu el. podatelny posta@uoou.cz.
Bylo přijato a zaevidováno s těmito základními údaji:

Žádné komentáře: