Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 25. dubna 2016

Bonami a DPD: komedie bez konce


Při posledním nákupu na Bonami.cz jsem napsal negativní recenzi na nákup. Opravdu jsem nebyl spokojen a nespokojenost se dělila mezi dostupnost zboží na Bonami a dopravce DPD. Šlo především o možnost platit kartou. Argument na lince DPD byl, že platbu neumožňuje eshop - tedy Bonami, že oni s tím problém nemají. Druhý den mi volala sympatická slečna z Bonami, omlouvala se horem dole a potvrdila, že oni problém s kartou absolutně nemají, že je chyba u DPD. DPD to potvrdilo na twitteru.



Uspokojen pár dní na to dělám další objednávku na Bonami.cz a opět odsouzen využít DPD. Ale čož říkám si, přežiju odběrné míst a alespoň zaplatím kartou. Přichází email od Bonami.cz. Plaťte hotově. Cože? a Hned píšu na Bonami, že to již bylo vysvětleno. Přichází email, že nemají tucha s kým jsem mluvil a že jedině hotově :(
 

No nic. Jsem starý kverulant a píšu opět na twitter, kde je tedy pravda. Nyní se k chybě hlásí DPD. Že nyní ze mě debila dělají oni.



A závěr? Komedie. Komedie s pocitem, že na zákaznických linkách sedí brigádníci, co papouškují nějaký manuál a nebo nedej bože, vlastní názor. Ale což, ovce zákazník se musí přizpůsobit. Každopádně musím zase do bankomatu. Mám za potřebí další pokus??

Žádné komentáře: