Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 24. března 2017

Foto obraz od SAAL Digital je pecka

Po objednání fotoknihy od SAAL Digital z expedice do Senegalu jsem obdržel ještě jeden kupón na fotoobraz v hodnotě 1400Kč. Kupónek se mi docela dlouho válel v emailu až poslední den jsem konečně vybral fotku, kterou chci využít. Rozhodnutí padlo na gruzínskou vesničku Kazbegi a horu Kazbeg nad ní.
 Fotka je z roku 2012, z krátkého výletu do Gruzie a tak nějak jí mám rád. V pondělí 20.3. jsem objednal  tisk na hliníkovou desku Alu-Dibond  40 x 60 za celkově 1.209 Kč + 119Kč poštovné s DHL. Oproti knize jsem tentokráte zvolil matné provedení a nelituji. Do vnitřních prostor mi přijde vhodnější. ¨
S kvalitou tisku jsem velmi spokojen, ještě více spokojen jsem s termínem doručení. V pondělí objednaný obraz je dnes (v pátek 24.3. v 8:00 ráno) u mě na stole. Což znamená, že možná již ve čtvrtek byl u nás v kanceláři, protože hned druhý den, 21.3. mi přišla faktura + oznámení o expedici.
Dokonce musím konstatovat, že na druhý pokus byl i program od SAALu pro mě přívětivější a začínáme kamarádit. 
Jelikož jsem v tomto týdnu i vybral další dovolenou, je mi jasné, co bude v další fotoknize. Už teď se těším na další "tisky" od SAAL Digital a vám mohu s klidným svědomím doporučit to samé. Jedinou výtku mám stále a to je nemožnost platit na dobírku.....

Neodpustím si poznámku na konec. Fotoalbum měl dříve každý. Z každého roku 3-4 fotografie, lyže, kolo, narozeniny, vánoce... dneska mám na disku už tera dat... myslíte, že jednou naše děti budou mít čas se na všechno podívat? Ani omylem to nebude v jejich silách. Ale pečlivě vybraná, tématická alba se neztratí nikdy.

Tudíž, můžete pokračovat rovnou na webové stránky SAAL Digital.

Fotobraz má bitelné zabalení, cestuje se mu určitě dobře. 

Na zadní straně je "technický" popis obrazu a černobílá fotografie.

A takto už vypadá hotový obraz.

Žádné komentáře: