Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 6. března 2017

V porovnání fotoknih vyhrává SAAL Digital

Po návratu ze Senegalu jsem se na fotky tak těšil, že jsem v editoru dva dny a dvě noci upravoval přes 5GB dat a připravil si 90 suprových fotek. Objednal si knihu u CEWE a těšil se.... objednává zde především ze setrvačnosti, neboť mám jejich prográmek v PC dlouhodobě a můžu si vyzvedávat a platit v místním Fotolabu.

Jakmile jsem se dozvěděl o akci SAAL Digital, neváhal jsem a řekl jsem si, že zkusím knihy porovnat. V podstatě kromě CEWE a Piklio jsem žádnou jinou firmu nezkoušel. A tak 21.2. dávám žádost o kupón na fotoknihu v hodnotě 1.200Kč, hned dostává odpověď a 22.2. vytvářím knihu a odesílám. Nejprve jsem si stáhl prográmek SAAL a myslel jsem, že to vzdám. Pak jsem se hecnul a šlo to parádně. Objednávám produkt Fotokniha 28 x 19 Vnitřní strany: lesklý, 26 stránek (přidání více stránek jsem nenašel) za celkovou cenu 1.168Kč, takže bez doplatku. Cena kniny je 1.049Kč a 119Kč stojí dopravné a balné. Kurýrem je DHL a platba případného doplatku kartou nebo Paypalem. Součástí potvrzovacího mailu je i možnost sledování zásilky. Velké překvapení pro mě bylo, že na obálce je expedice ke mě už 24.2. a den předtím (den po objednání!!!) přišel mail o expedici. Ta rychlost je úžasná a ocení ji každý, kdo se na svoje fotky těší.

Knihu CEWE jsem objednal 21.2. s dodací lhůtou týden od 6.3., ale nakonec to bylo rychleji a knihu jsem vyzvedl 3.3.. Objednal jsem produkt CEWE FOTOKNIHA velká A4 panorama tvrdá vazba - prémium mat (26 stran) 899,00 Kč 899,00 Kč + 2x Každých dalších 8 stran celkově 258,00 Kč  a 1x Dopravné a balné 55Kč, celkem tedy 1.212Kč. Cenově lehce výhodnější především kvůli více stránkám. Musím však řící, že pro cestovatelské fotky je "MAT" špatná volba a barvy lépe vyniknou v lesku. Na CEWE mě mrzí, že poštovné a balné + vyzvednutí 55Kč účtují ke každé položce (objednával jsem ještě fotky a plakáty).

Dne 3.3. jsem se vrátil z hor a v kanceláři na mě čekala kniha od SAAL a v tašce jsem měl knihu CEWE. Rozdíl je patrný ihned. Obdélníkovým fotografiím sluší více formál SAALu, kvalita je lepší (je vynikající) a lze dělat foto přes celou stranu (bez okraje). To se mi u CEWE nepovedlo. Dalším kladem méně zbytečných stránek na začátku a konci a celkově modernější a svěžejší design. U CEWE hodnotím kladně (kromě prográmku, který znám již roky) o fousek lepší design přebalu. 
Samozřejmě obě knihy podrobuji testování u spolupracovníků, u přátel a u rodiny a výsledek je jednoznačný, SAAL Digital vyhrává a mým úkolem je naučit se ještě lépe s jejich prográmkem. Knihu tak mohu s klidným svědomím doporučit každému a opravdu není složité se dostat k profi kvalitě.




Shrnutí pozitiv a negativ

SAAL Digital
(+++) Super tisková kvalita
(++) Termín doručení
(+) Editor po chvíli seznamování je ok
(+) Vygenerování celé knihy
(+) vlastni editor a šablony
(+) Elegantní a moderní designy


(-) Nutno platit kartou nebo mít paypall
(-) Dražší dopravné
(-) Nahrání fotek z Google Photos
(-) Generátor popisků fotek


CEWE
(+) Jednoduchý program a pěkný automat vygenerování celé knihy
(+) Lze dobírkou na pobočku a levnější doprava
(+) Lepší editor přebalu

(-) Sviňárna s doručením 55 za každou položku
(-) Doručovací doba
(-) Nahrání fotek z Google Photos
(-) Generátor popisků fotek


Piklio - nehodnoceno
(+) fotky primo z Google Photos

U CEWE i SAAL knih mi chybí elegantní představení popisků fotografií a možnost nahrání z Google Photos, jako to má Piklio.com.


Fotokniha od SAAL Digital


Fotokniha od CEWE



Srovnání velikostí SAAL Digital (navrchu) a CEWE (vespodu)



Žádné komentáře: