Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

úterý 8. ledna 2019

Oh My * Gin - OMFG Investorské terno

Když jsem v roce 2015 prošvihl možnost nákupu OMFG od Žufánka, sledoval jsem bedlivě jejich stránky a na rok 2016 si dal lepší pozor. Povedlo se a jen tak jsem koupil 2 lahvičky a ja viděl, že za méně než 24h se vše vyprodalo. V roce 2017 jsem si už dal budík + ještě instruoval kolegu, aby taky něco koupil a povedlo se mi rovnou 12ks, které jsem pak rozdával kolegům "za věrnost", jubilea a přátelství. V roce 2018 jsem opět nelenil a nakoupil 6ks.

Zbylo mi stále 2x 2016, 2x 2017 a 2x 2018 + v kanceláři jsem našel v dárkové rezervě 2017  a 2018. Celkem tedy 8 lahviček.

Za 2016 jsem utratil 520Kč za lahev, za 2017 595 za lahev a za rok 2018 695Kč za lahev. Jak je vidno, nárůst o 33% za 2 roky. Nevadí!

Jednotlivé ročníky jsou popsány na serveru Investice do Alkoholu, já si s dovolením půjčuji jen ty moje.

Ročník 2016 se chlubil specialitou v podobě listů jinanu dvojlaločného a prodal se za pár hodin. Přestože počet lahví narostl na 600.

Ročník 2017 obsahoval navíc šantu kočičí a byl pryč během několika minut. Šanta se ve vůni projevuje svou citrusovostí a v chuti provokativní bylinkovostí. Aby se vlk nažral, a koza zůstala celá, skokově se navýšila produkce na 1 200 lahví, přičemž polovina zůstala u nás a polovina putovala do zahraničí.

Ročník 2018 je charakteristický přítomností bourbonského pepře. Jedná se o velmi vzácný druh pepře, který roste pouze v určitých částech Madagaskaru. Plody tohoto druhy pepře se tvoří na liánách, které dosahují výšky až dvaceti metrů, a tak je sběr poněkud náročný. Celková roční produkce činí cca 1 500 kg a v lihovaru Žufánek spotřebovali 1 %. Ročník 2018 má omamnou vůni i chuť plnou citrusových plodů a divokých květů.
Dnes si lehce čtu vánoční poselství Martina Žufánka a říkam si, jak se ten OMFG vlastně prodává. Koukám na stránky Alkohol.cz a nestačím se divit! Edice 2018 za 5.815Kč! 836%+ a věřím, že cena dále poroste. Rok 2016 měl třeba téměř poloviční produkci, jaká je asi cena tam? :) Při této ceně má mé portfolio hodnotu 46.544Kč při investici 4.910Kč.

Prodej startuje většinou ke konci února... tak připravit do sedel a jedeme i letos :)

Žádné komentáře: