Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

sobota 7. září 2019

Lístek Barcelona Slavia online nemožné? Ani omylem! :-)

Chlubipostík o tom, že razíme v slušné bandě na Barcelonu již proběhl a tak jen malé dopřesnění, co a jak se nám povedlo, třeba jako návod pro ostatní :-) Jak se to celé schumelilo?
    LM je nalosována a Slavia je ve skupině s FC Barcelona. S týmem, který jsem měl kdysi rád než mi jej zprotivil jeden pražský rádobyfanoušek. (Kiko, salut!) V 1994, když jsem byl s babičkou a dědou v Barceloně to byl můj první požadavek kam jít - Nou Camp (ano, dříve znám jako Estadi di FC Barcelona. Obdivoval jsem především Christa Stoičkova ale samozřejmě i další, Cruyffem počínaje, Ronaldem a Ronaldinem konče. Dneska je to pro mě jen pěkný velký legendární klub. Messi a Suares jsou pojmem a když někam vyrazit, proč ne sem.

    V pátek a v sobotu mě bombardují ze všech stran, jedeš/nejedeš. Když se nakonec ozval i Ondra, Kuba je rozhodnuto. Silná parta to pojede. Letenky letí raketově nahoru, tak je řešíme jako první. A lístky? Zkusíme online nebo přes prověřenou agenturu.
    Registruji se do systému FC Barcelona na alert s prodejem lístků. Email dorazil ve středu, jdeme rychle na to. Vybíráme si (dle zkušeností) lístek blízko plochy za 104euro, řešíme i pochod slunce. Prostě vychytané. Ale nejde to. Mě. Kolegovi. Opakovaně. Vždy až do poslední fáze a pak sorry jako. Dostáváme se k názoru, že FC Barcelona nechce prodávat nám Čechům... že nás pozná. Podle karty? IP adresy? Jak poznají, že nejsem zarytý fanoušek Barcelony? Španěl nemůže fanaticky fandit Slavii? Samé otázky. Rakouská, španělská telefoní čísla nepomáhají, německé kreditky taky ne. Takže asi IP adresa.

    Druhý den - email. Barcelona se omlouvá za technické problémy a píše, že mám nedokončený prodej a mohu ho dokončit. Že by? Že by snad nějaká ochraná doba? P5etížený server? Jdeme na to. A zas nic......

    Emailem mi přichází printscreen, že někdo volal na Barcelonu... no nic, jdeme španělskou cestou.
    Máme koupeno. Přesně to co chceme! (Kubo díky!)



    Kde je vůle a cíl, tam je cesta! Barcelono těšíme se a jako dárek za naši cestu chceme BODY pro Slavii a pěkný zážitek!


    Žádné komentáře: