Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 29. srpna 2024

Relax v Tunisku a to je celé, prostě PANDA dovolená

Vyjíždíme 🚘 podle plánu, patek není ideální den, ale postupujeme pomalu, ale jistě. Jako Ukrajinci na Kursk.

Na 🅿️ parkingu (opět vyhrál PRG:Parking - letos již počtvrté ... a asi se jim začalo dařit, takže už jen za cash) jsme dřív, ale nevadí. Jedeme na letiště a poprvé si sami odbavujeme kufr 🧳 (ano samozvážení i nalepení cedule a do díry V Berlíně jsme jen vážili a tagovali). Poslední personál na letišti řídí letadlo, jinak vše ostatní samoobsluha. Brzo se potvrzuje moje očekávání zpožděni. FR24 to má asi o 2h dřív jak cedule.

Jdeme do MC salonku a tentokrát špica. Jak jídlo (maso kuličky, guláš, řízky, 2 omáčky, studený raut, zelenina - whau) (zajímalo by mě, zda je to vždy nebo díky Korean a Qatar letu). Libůstku jsem našel ve španělském 🇪🇸🍷 červeném. V salonku jsme od 16:30 do 19:50 ….. jediné, wifi nestreamuje a tak musím jet přes data. Jako bolestné si beru budvar krígl. 🍻

Místo 19:20 🛫odlétáme ve 21….. letadlo plné uřvaných infantů a koupáků senilů. Vedle mě dvě učitelky v důchodu. Trest za půlitr.

Přilétáme 🛬do letištního skanzenu zvaného Monastir a asi netřeba nic komentovat. Wifi není, kufry jsou a celkem rychle. Aspoň že to. O co jsou kufry rychlejší, o to více kysneme v buse 🚌 plus další skoro dvě hodiny na hotel. Zde se checkin koná velmi pomalu se snahou nás unavit a nechat mu dýško ze zbytku za turisticku taxu. Nas**t, 30 💶 mu nenechám. Jdeme spát.

Dovolenou jsme pojali jako 🐼PANDA dovolená (největší sranda je dovolena panda), nejvyšší verze dovolené je 🕊️HOLUB a pro střední úroveň ještě nemám jméno. A proč 🐼PANDA? Protože Panda tráví většinu dne pojídáním stravy. Zbytek času věnuje odpočinku a spánku, aby šetřila energii pro další krmení. A to byl náš případ. Takže heslovitě.

🌍Tunisko jsou zamrzlé sedmdesátky. Smrad, vše se už věkem rozpadá a kdo není vesklák, co vás chce podvést, tak rovnou žebrá. Za 20let, co jsem tu nebyl, vývoj nula, naopak couvají. Zlaté Turecko.

🏖️🌊Moře je stoka, měl jsem z něj osypky. Plus medúzy. Ale fakt velký.

🏨🛎️Na hotel Solaria ze sítě Medina resorts v Hammametu Yasmine jsme měli docela štěstí, úroveň dobrá. Pokoj i jídlo (hodně mořských plodů, ale koktejly neumí). + zdarma vstupy do Kartagolandu. Mírně překvapující byl počet arabských hostů v hotelu, dominovali. Evropani v menšině (chápu).

🎠🎡🎢 Zábavu si představují jako matějskou. Hluk, světýlka a levný fástfood. Trošku mi to v něčem připomínalo polský Balt.

🎽🎒Tady se padělá i Decathlon, to jsem viděl poprvé. Jinak padělků plno. Cenově většinou začínali na cca 70 za kus a prodávali za 25 dva kusy. Na letišti pak cena za identický produkt byla 20. Takže stále člověk musel být ve střehu.

🛂Letiště je total ostuda. Ale možná víc DERTOURu, že sem lítají. Blue Style už lítá na nové..... Jídlo předražené, security parodie, místo ke kouření je čárou ohraničený prostor uprostřed terminálu (takže všude smrad), platba kartou u obchodníka s přirážkou cca 12% a navíc - šmejdi - cena v Eur - prevod na tuniské, kartou, poplatek. Vrchol arabského zmrdství. Takže na vás udělají 20% jen na finančních operacích. Letiště bez wifi (ani placené!!) se taky už jen tak nevidí..... a to ani v Africe.

Cesta zpět - 2h sekera. Absolutně zbytečné Zmrdvinks a budu se jim nadále vyhýbat. Z 436 letů s nima mám asi jen 15, což jsou 3%. Akcie kanárů povyskočili. Tunisko není špatné, ale není pro mě. Klidně zas za 20let. Moře jsem si užil i v Gambii víc.

Ale baterky dobity 🔋 a děti spokojené a to je hlavní!









Žádné komentáře: