Předvánoční doba není rozhodně klidná (dlouhodobě jsem kritik spojení vánoc a účetního roku) a tak člověk dělá chyby. Chyby pak musí napravovat a tak za napravení chyb letošních vánoc musím poděkovat Alzákovi, že to nakonec dal a náhradní dárek byl schopen 26.12. doručit.
Původcem chyby byla moje mírná lakomost :( a eshop, jabkolevně.cz.
Pro Mx k letošním vánocům ježíšek nachystal telefon a jelikož je to jeho první a nejspíš pákrát spadne a celkově se očekává menší životnost, rozhodl jsem se pro AAA repas (té nejvyšší kvality) a uvěřil jsem recenzím.
Zboží dorazilo rychle, záměrně z lenosti (a nakonec se mi to vyplatilo) jsem otálel s vyzvednutím v PPL Pointu. Krabičku to mělo obrandovanou, nabíječku to nemělo, ale tak bylo domluveno.
Nechtěl jsem zkazit překvapení a tak jsem se nezabýval instalací, protože by vše bylo vidět v propojeném i-účtu.
Hned 25.12. rozbalujeme, instalujeme a ejhle... displej maličko blbne stejně jako můj kus, kterého jsem se na podzim zbavil. Říkám si, nebude to dobré, ale třeba to chvilku vydrží. Je mi smutno, že Mx stavím před dilema, dnes vyreklamovat, resp odstoupit od smlouvy (zbývají mi 3 dny a jedeme pryč) a nebo to risknout a rok to vydržet. Nejdříve - vydržím, za 10min - vracíme. Balím, platím PPL, vyplňuji formulář, odnáším do PPLboxu... to vše ještě před odjezdem na akci Sokolovna2512. Balíček mizí a i my odjíždíme.
V duchu si říkám, určitě to budou zkoušet..... a na recenze raději ani nekoukám. Několikrát si čtu, jak se počítá lhůta a jaké jsou moje práva.
Reklamace probíhá přes online sledování a trekování, Retino.com. To je celkem fajn, člověk vidí, co se v daném případě děje.
6.1.25 📧 Dobrý den pane xxxx,
velice se omlouváme, ale bohužel lhůta pro možné odstoupení od smlouvy již uběhla.
Telefon byl na diagnostice a závada se neprojevila.
V rámci prozákaznického servisu Vám můžeme nabídnout výměnu za jiné zařízení, buď ve stejné hodnotě nebo ve vyšší s případným doplatkem.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem, Tým Jabkolevně.cz
Ihned kontruji ->
6.1.25 📧 Dobrý den, zboží jsem převzal 13.12. (viz potvrzení od PPL) a oznámení od smlouvy vám oznámil a zboží odeslal 25.12., tudíž ve lhůtě 14dní.
Trvám tedy na odstoupení od smlouvy.
Děkuji
7.1.25 - dostávám email, že se mám vyjádřit k procesu odstoupení, ale žádnou zprávu jsem nedostal. Okamžitě se tedy loguji do Retina a posílám zprávu.
7.1.25 Dobrý den, jak byl případ uzavřen?
7.1.25 - přichází odpověď.
byly Vám vráceny peníze za zařízení.
Děkujeme, tým Jabkolevně.cz
8.1. Peníze mám na účtě. Minus poplatek za nalepení sklíčka (sklo jsem odlepil) a zde jsem počítal (a je to správně), že to bylo odečteno. Náklady na PPL z eshopu ke mě ale chybí...
Nový občanský zákoník č. 89/2012 Sb. - § 1832
(1) Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.
S procesem odstoupení spokojen nejsem. Jednak si dovolili kličku "co kdyby" a zkusily nevrátit a za druhé nevrátili peníze za dobírku a poštovné (a měly!!). Jenže, už jsem si připravoval obálku pro právničku, aby to za mě dořešila a ta by mě stála více než těch 200Kč, takže to beru jako bolestný za blbost a smířím se s tím. Podobným obchodům se příští rok vyhnu!, budu nakupovat včas a zamyslím se, nad stovkou dvěma s okamžitou výměnou nebo vrácením. U dražších věcí určitě!
Příště prostě Jabkolevně.cz NE!
a jak to bylo dál? Ihned jsem udělal novou objednávku na Alza.cz, 26.12. ráno vyzvedl na pobočce a mohli jsme jet!
Žádné komentáře:
Okomentovat