Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 30. dubna 2018

100 do 50ti

Veřejně jsem již oznámil a tím pádem spustil projekt 100 zemí do 50ti let. K dnešku (květen 2018) mám procestováno 56 58 států světa a na letošek 4 již naplánované. Vychází mi to tedy cca 4 země ročně, ale je potřeba si vytvářet nějaký polštář, protože těch pár posledních bude sakra těžkých. V Evropě mi zbude max 5-6 (nemám přesně spočítáno) k navštívení, za to v obou Amerikách mám bílo... jenže to je daleko, létat tam jen tak na skok :)

(Aktualizace 2018 - v létě jsem to přepočítal a spletl jsem se. Je jich opravdu 58. A to nepočítám státy zaniklé, jako je Jugoslávie, NDR, DDR atd. Prostě to počítám jako Německo.... dále nepočítám stát oficiálně poloexistující, jako Podněstří nebo Doněcká republika atd.)

Žádné komentáře: