Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 23. září 2020

Lihovarek.cz - samé alko dobroty

 A sem frčí další pochvala. Pochvala za exkluzivní službu (dodání do Zásilkovna.cz do 24h od objednání) a i za nápad. Nápad podpořit malé řemeslné lihovary a palírny. Zboží jsem doposud neochutnal, objednal jsem si tři různé druhy Ginu (OMFG samozřejmě nemají :-() a to nikoliv na investici, ale na konzumaci. Po kvalitním karibském rumu a stoprocentně ovocné pálenici (především hrušce) kompletuje gin TOP3 mé oblíbenosti.

Do košíku jsem si přibalil:

Handcrafted London Dry Gin 43% - Vyrábí se tradičním řemeslným postupem v manufakturní destilérce za použití nejčistšího velejemného lihu, zralých jalovčinek a pečlivě vybraných bylin, plodů a koření včetně, typicky lokálních jako třeba jeřabina, jablko, lipový květ nebo andělika. Kromě těchto tuzemských „botanicals“ obsahuje samozřejmě pro gin typické suroviny jako kvalitní makedonský jalovec, koriandr nebo citrusové kůry. A ano, velmi mě zaujal článek ve Forbes a ten mě možná i maličko nakopl směrem k nákupu.

Garage Gin22 je ginem Londýnského typu. Je postaven na jalovci, koriandu, bio citrusech, borovicových výhoncích a kubébském pepři. Destilace probíhá v Praze.

A jako bonus, Sloe Gin. Trnka (angl. Sloe) jako symbol přechodu podzimu do zimy, pro svoji trpkost nijak oblíbený plod je základní ingrediencí Sloe Ginu. První Sloe Gin vyprodukovaný v ČR. Likér získaný dlouhou macerací mrazem políbených trnek v London Dry Ginu z produkce Little Urban Distillery. V ročníku vzniká pouze 400 lahví, této dobroty. (Texty jsou převzaté z Lihovárku)

Když jsem si procházel jejich portfolio, na 100% získali nového pravidelného zákazníka. Pár favoritů (resp více párů) tam určitě mám!

Takže pokud rád mlsáš dobroty, rád zkoušíš něco nového a třeba i chceš podpořit zajímavé producenty, šup šup na Lihovarek.cz.

Žádné komentáře: