Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 16. prosince 2022

ČSOB Pojišťovna - cestovní pojištění co funguje

 Mám radost, že jsem uvěřil makléři a již čtvrtý rok za sebou uzavřel celoroční rodinné nabušené pojištění. Od 2+ cest ročně se to vyplatí a jsem v plusu. Navíc nemusím řešit jedno dvou denní cesty, přejezdy, E s vodákem atd. Je pravda, že i od KB ke kartě mám nadstandardní pojištění. Letos poprvé jsem řešil dva případy.

K oběma jsem odeslal podklady 7.12..

13.12. přišel první email:

V souladu s pojistnými podmínkami a na základě předložených dokladů hradíme v rámci

Pojištění zpoždění letu náklady za občestvení a dopravu ve výši 88,14 GBP, tj. 2 461 Kč.


15.12. přišel druhý email:

Pojistné plnění k úhradě nákladů spojených se zrušením cesty bylo stanoveno v souladu

s ustanovením platných pojistných podmínek pro cestovní pojištění a smluvního ujednání

v pojistné smlouvě.

Rekapitulace:

Stornopoplatek ubytování 2 505 Kč

Stornopoplatek letenky 2 254 Kč

Stornopoplatek vlak 2 912 Kč

-----------------------------------------------------

Celkem 7 671 Kč

Spoluúčast 10 % - 767 Kč

-----------------------------------------------------

K výplatě 6 904 Kč


Pojistné plnění jsme zaslali na účet:

Obě platby mám již na účtě. Pojištění tedy hodně doporučuji, šlo to jako po másle. Všechny podklady (lístky, výpis z účtu) jsem normálně vyfotil na mobil nebo přeposlal rezervační emaily. Nic víc. Takhle má pojištění fungovat, žádná premisa, že zákazník podvodník a vrtat v tom a vyuužít všechny lhůty. Když už nemůžete jet, oceníte fér jednání pojišťovny.

Získané finance samozřejmě použiji hned na další cestu na jarní prázdniny :-)

PS: toto je reálná zkušenost, nikoli reklamní sdělení :-)

Žádné komentáře: