Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 11. prosince 2022

CANCEL - i to patří ke cestování

 Podzim jsem si našlapal cestovatelsky hodně a je vlastně pozitivní, co vše se mi povedlo, než řešit, co se nepovedlo. Poprvé za cestovatelskou kariéru mi posnuli let o den (listopad) a musel jsem zrušit cestu komplet (prosinec). Dost rychle za sebou a mám tak ideální příležitost vyzkoušet, jak funguje rodinné celoroční pojištění od ČSOB Pojišťovna a nadstandardní (jejich slova) pojištění ke kartě od KB úrovně world elite.

Zatímco první cestu do Londýna jsem zde již rozepisoval, pojišťovně nahlásil a zažádal o kompenzaci přes vymáhací společnost, druhá cesta je čerstvá.

Co jsem chystal? Chystal jsem perfektní trip po Italii a nasátí vánoční atmosféry. 3 noci (2x Řím a 1x Neapol), 2 přejezdy první třídou rychlovlaků (bů bů bů) a přílet s Wizzem do Milána a odlet s Ryanem z Neapole.

Jak to dopadlo? Mx nemocný, na píchaném penicilinu nakonec - první antb nezabrali. Na vlastní kůži jsme poznali výpadek penicilinových antibiotik. Ty statistiky z nemocnice, kolik tam je nemocných dětí nejsou moc příznivé, lítá to všude.

Storna? V podstatě jedno ubytko chtělo zaplatit 1x noc, druhá noc storno zdarma (přes Agoda), druhé ubytko 100% storno. Letenky i lístky na vlak bez storna.

A perlička na konec. Let Wizzu do Milána měl skoro 4h zpoždění. Tím by nás připravil komplet o prohlídku Milána a dal nám hodně tresu, zda stihneme vlak do Říma..... Na Wizz letos moc štěstí nemám teda.

Vlastně tento let by měl uvrhl znovu (nervy nepočítám) do kolečka kompenzací a pojišťoven.... 

Tímto hlásím, že cestovatelský rok 2022 je uzavřen, ale nebojte, už spřádám plán pro rok další.

Žádné komentáře: