Mám radost, že jsem uvěřil makléři a již čtvrtý rok za sebou uzavřel celoroční rodinné nabušené pojištění. Od 2+ cest ročně se to vyplatí a jsem v plusu. Navíc nemusím řešit jedno dvou denní cesty, přejezdy, E s vodákem atd. Je pravda, že i od KB ke kartě mám nadstandardní pojištění. Letos poprvé jsem řešil dva případy.
K oběma jsem odeslal podklady 7.12..
13.12. přišel první email:
V souladu s pojistnými podmínkami a na základě předložených dokladů hradíme v rámci
Pojištění zpoždění letu náklady za občestvení a dopravu ve výši 88,14 GBP, tj. 2 461 Kč.
15.12. přišel druhý email:
Pojistné plnění k úhradě nákladů spojených se zrušením cesty bylo stanoveno v souladu
s ustanovením platných pojistných podmínek pro cestovní pojištění a smluvního ujednání
v pojistné smlouvě.
Rekapitulace:
Stornopoplatek ubytování 2 505 Kč
Stornopoplatek letenky 2 254 Kč
Stornopoplatek vlak 2 912 Kč
-----------------------------------------------------
Celkem 7 671 Kč
Spoluúčast 10 % - 767 Kč
-----------------------------------------------------
K výplatě 6 904 Kč
Pojistné plnění jsme zaslali na účet:
Obě platby mám již na účtě. Pojištění tedy hodně doporučuji, šlo to jako po másle. Všechny podklady (lístky, výpis z účtu) jsem normálně vyfotil na mobil nebo přeposlal rezervační emaily. Nic víc. Takhle má pojištění fungovat, žádná premisa, že zákazník podvodník a vrtat v tom a vyuužít všechny lhůty. Když už nemůžete jet, oceníte fér jednání pojišťovny.
Získané finance samozřejmě použiji hned na další cestu na jarní prázdniny :-)
PS: toto je reálná zkušenost, nikoli reklamní sdělení :-)
Žádné komentáře:
Okomentovat