Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

sobota 24. prosince 2022

Vánoční #online nákupy DvaDva

 Začínám o maličko dříve než loni, ale jen symbolicky. První advent zamnou, ale stále listopad. Pašák.

Jdeme na to! (publikováno bude samozřejmě, až bude zabaleno, rozbaleno)

  1. A hned chyba z nepozornosti. Při klikání mi změnili Messiho na Neymara... všiml jsem si až po platbě. Držte palce, píšu hned na podporu Fruugo, odepsali že ok, ale kdo ví, co to v jejich pojetí znamená.... Placeno kartou, přiveze nevím kdo.
  2. ❌❓❗Chtěl jsem rozložit rizika, druhý dres koupen u Booho.cz, placen kartou, přiveze PPL, bohužel přiveze Česká pošta.
  3. ✅RealGeek.cz (opět) do Zásilkovny na dobírku.
  4. Materialistics.cz (na přání). Zaplaceno převodem a posláno rovnou do Z-Boxu u nás.
  5. Rozhodl výběr a další objednávka je přisouzena eFlorbal.cz ... už nebyl čas čeat,doufám, že to bude dobře sedět a u M zahnutí hole bude dobré. Jinak bude muset míchat s čepelema :-/ Dobírka míří do Zásilkovny.
  6. Kokaja.cz - našla mi je Heureka - věci z gastra na přání. Dobírka do Zásilkovny je jasná.
  7. Reknihy.cz - našel jsem náhodou, ale zajímavé. Antikvariát. Uvidíme v jakém stavu to přijde. Zásilkovna a placeno z účtu.
  8. NewBalance.cz - z reklamy. Pěkné, hned koupeno. Přiveze DPD na dobírku (snad půjde kartou - pozn půjde + jsem přesměroval na DPD Point).
  9. Mně dobře známý ProdejParfemu.cz (kupuji především cenově výhodné testery) a využil jsem akci BlackFriday s dopravou zdarma. Placeno kartou a do Zásilkovny.
  10. TopDrinky.eu (co to asi bude :-)) a míří to do Balíkovny. Mále jsem se napálil a poslal to na poštu... jak to by mě mrzelo. Na dobírku.
  11. SAALDigital... kalendáře. Bohužel Tiskarena neumí HEIC formát, který leze z iphonu. Nechápu. Tak jsem hledal alternativu, ale se SAALem já jsem dlouhodobě spokojen. A díky kombinaci kuponů jsem to dal i za slušnou cenu. Platil jsem 745Kč včetně dopravy z Německa a na Tiskareně jsem to měl loni! za 748Kč. Stejný počet. Takže o čom.... Přiveze PPL.
  12. Velký balík na Fadee.cz věcí k Brawlstars, Minecraft atd. Zásilkovna na dobírku.
  13. TMBK.cz není potřeba dodávat. Do Z-Boxu, zaplaceno ApplePay.
  14. Poněkud neznámý server VMobleceni.cz, ale mají to co potřebuji. Dobírka a zásilkovna.
  15. Repete Reknihy.cz - rovnou zaplaceno do Z-Boxu.
  16. Offline nákup v Městském divadle.
  17. Lampglas.cz - překvapení, co asi. Přiveze PPL na dobírku.
  18. Aukro.cz, slovenský prodejce. Přiveze slovenská pošta.
  19. Už mířím do finále, je úterý. Sobota je štědrý den. Vím ještě o jednom dárku, ale není to tento. Tento dárek je obj v Decathlonu. A možná tam přihodím ještě něco navíc. Placeno na místě, vyzvednuto v Dekáči.
  20. Tento dárek kupujeme offline, v DMko Drogerie.
  21. Další offline, HEJ Rup, pracovní oděvy.
  22. Poslední online nákup Alza. Myslel jsem, že na ně ani nedojde. Nákup 21.12. ve 22:něco, 23.12. ráno v Alzaboxu. To je prostě služba na 1 hvězda. Placeno applepay.
  23. Poukázka, předplatné časopisu Ottobre, placeno Revolutkou.
  24. ❓❔❕❗🎄🎅 vánoční nákup v Olympii pár minut před zavíračkou... prostě nám přišlo, že pro jedno dítě toho máme méně, tak jsme chtěli ještě balancovat. Ale to už bych si odpustil... To jsem sám sebe zklamal.

A sviští to pěkně, letos bez zádrhele. Klasika číňani poslali Neymara, ale Messiho jsem rychle sehnal v ČR. Jediný, kdo mě vypekl je kombinace číňaňi a česká pošta. Dárek je sice od 16.12. na celnici, papíry vyplněny, ale bez pohybu. A to byl Haaland původně objednávka jistoty. A vlastně jediný se stal nejistotou....

Aktualizuji i tygrův nákupní blacklist, tak na to jděte chytře!

Vánoční nákupy a nálady kolem sleduji průběžně (20212020201920182017201620152014201320122011)


Žádné komentáře: