Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 15. prosince 2021

Dvacetjedna nákupy na vánoce #Online

Letos začínám asi super pozdě, prakticky v den druhého adventu. O to to bude muset být větší frmol, bez prostoru pro omyly :-) 

  • První dárek jsem koupil osobně, knížka v knihkupectví před dovolenou do Řecka, už v září. Kupoval jsem si Kmentu, přihodil jsem i jednu pěknou detektivku.
  • Druhý dárek, zase jsem něco přihodil k nákupu do Alza a vyzvednuto osobně.
  • Třetí dárek bylo něco z Číny, jinde jsem to nenašel, myslím že Fruugo. Kupoval jsem i loni a funguje to, přivezlo PPL.
  • Čtvrtý dárek, přiveze Česká Pošta z obchodu BezPotisku.cz (fungovalo již loni).
  • Pátý dárek, PPL z ozkoušených Maxíkových Hraček.
  • Šestý dárek, Mastersport.cz ... první pokus, uvidíme :-) s vyzvednutím v Balíkovně.
  • Sedmý dárek, Megaknihy.cz - zkoušená značka, dorazí na firmu s Českou Poštou..
  • Osmý, RealGeek.cz ... zatím za největší ranec. Youtubeři jedou! Rovnou do Zásilkovny.
  • Devítka míří rovněž do Zásilkovny, každoroční opakovačka z TiskAreny.
  • Desítku přiveze Česká Pošta (do ruky :-) ) z obchodu Systemsmart.cz - tak nakonec nepřiveze. Stornoval jsem to. První objednávka přišel nefunkční kus... tak takhle ne a raději o fousek dráž z Alza.cz

=> mám vyřešeno děti na 50%, synovečky na 99%. Toť vše pro druhý advent. Nejdéle příští týden to musím dotáhnout. Teď to bude hlavně o poukázkách :-)

  • Další víkend, frčíme dál :-) Krásně se to tu schází, Bezpotisku, Maxíkovi Hračky u Mastersports jsou již tady, TiskArena leží v Zásilkovně a Megaknihy někdy putují. Jediný zpožděný jsou Yůtubeři :-) (nová kreff)
  • Dárek jedenáct. Blbinka za dvě kila z (pro mě) nounejm obchůdku Shopik.cz. Placeno předem, rovnou do Balíkovny. (přímo před firmou, absolutně preferované).
  • Dvanáctka jede taky do Balíkovny, zaplacená a z ProdejParfemu. Co to asi bude? :-)
  • Třináct, opáčko bodu 11, do Zásilkovny. Šmejdi Šopík 30 dní dodání. WTF?! Tentokráte 1M.cz a na dobírku do Zásilkovny.
  • Čtrnáctka komplet z UnderArmour.cz (co to asi bude :-) a rovnou s PPL do kanceláře. Výhoda, povedlo se uplatnit kód na -10% z listopadu. Proč ne.
  • Patnáctka - cca 80% nakoupeno - míří do Zásilkovny, přes Alza.cz (poprvé tato kombinace).
  • Šestnáctka Rituals.cz a rovnou do Zásilkovny.
  • Sedmnáctka. Osobně.
  • Osmnáctka, Reserved.com přes Zásilkovnu.
  • Devatenáctka. Osobně.
  • Dvacet. Aranys.cz - doufám, že to stihnout do vánoc. Zase Zásilkovna.

=> podle mého seznamu bych měl mít online vše.... ještě asi 4-5 věcí posbírat a ponakoupit ve městě :-)

  • Dvacetjedna, prodloužené předplatné. Online, platba kartou a hotovou. Jen vygenerovat voucher :-)
  • Dvacetdva osobně Tescoma, předobjednáno.
  • Dvacetři, poukázka osobně.
  • Dvacetčtyři, Alza.cz do Alzaboxu (v úterý 13:00 objednáno, ve středu ve 3:00 ráno v Alzaboxu).
=> 23.12.2021 a to je vše vážení. Poměrně hodně balení a snad se vánoce vydaří. Kromě dvou šmejdských obchodů s prkotinama vše klaplo jak mělo. Zásilkovna i Balíkovna super bez čekání, super informační servis, všude i zvedali telefon. S #online pro tyto vánoce jsem velmi spokojen s úrovní služeb, servisu i webů. Palec hore!

Vánoční nákupy a nálady kolem sleduji průběžně (2020201920182017201620152014201320122011)

Žádné komentáře: