Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 30. prosince 2022

Prosincovinky DvaDva

  • Ještě na konci listopadu jsme pokřtili (opravdově) Jindrovi udírnu a musím říct, zatím nejlepší. Nejlepší uzený na které jsem šáhl v přípravě rukou. Celé je to o naložení. Musím se zlepšovat.
  • Advent na pytel. Nemocnost v rodině + píchaný penicilin pro Mx, když nejsou penicilinová antibiotika v lékárnách. A když skončil Mx, začala E s něpeknou angínou a rovněž antb.
  • Proběhla klasická vánoční besídka Gentlemanů. Zase jsme pátrali kolikátáto a budu se držet číslování od minula. Takže letos to byly Vejvodovi po desáté. Bylo i jednomyslně odhlasováno, že pojedeme Apaluchu, otcové s dětmi. To by se taky mohlo chytit myslím. Tradičně jsem byl zvolen plánovačem :-/
  • Zatím jsem stihl na Netflixu Vis&Vis ... prvním třem/čtyřem řadám dávám 7/10, té páté 2/10 - to už mě vyloženě nebavilo. V Polsku jsem stihl ještě na Netflixu Vlastizrada a celem dobré, 7/10. Předtím ještě prequel Zaklínače - Pokrevní pouto -  a skoro se mi to líbilo víc než Zaklínač :-) Kritici to ale strhali a je jasně vidět, že nejsem cílovka Zaklínače :-)
  •  Masterchefa vyhrál ten největší rebel (spokojenost) a fotbal Messi. Vyhrál už všechno, nikdo nedokázal víc a je to prostě GOAT!
  • Dobrá zkušenost s ČSOB Pojišťovnou. Výnos rovnou přesunut na Revolut, jako cestovatelský kredit. Aby finančních novinek nebylo málo, zbavil jsem se v KB A-Karty a pořídil si černou MC world elite. Tím mám 4 vstupy přes DragonPass během roku. (bohužel jsem přišel ale o ČSOB s LoungeKey, který jsem ani nevyčerpal .... ). Pozní novinkou je spolupráce VISA a salonku v Praze, kde sice zaplatíte, ale zas ušetříte na odbavení... a stejně by jste něco utratili :-)
  • Nákupy #online se vydařily a dodaly i pár kousků na blacklist eshopů. Moje dárky se snad líbily a já mám radost z vyhazovacího Predátora od Mikovu (legenda co hrála i v 007 filmu), knížky a UNCS oblečení. Predátor pojede k Mydlinkovi na tuning do tygřího kabátu.
  • Nabídka na výměnu mincí mě rozhoupala k rovnání. A ani jsem netušil, kolik dalších pytlíčků s mincema najdu. To už snad jsou kila.
  • Punto dostalo novou autobaterku.
  • Akce Sokolovna 2512 opět proběhla, účast grandiozní.
  • Fotokniha Gambie je připravena do tisku a co nevidět ji posílám do tisku.
  • Zopakovali jsem Wroclaw, tentokráte mezi svátky. Zápis bude.
Motivační závěr 1 - Příští vánoce (nebo povánce) v teple. (akt: a víte, že ono se to povedlo? Lanzarote!)

Motivační závěr 2 - na leden 2023
  • konečně uklidit šatník, když jsem se k tomu v prosinci nedostal
  • Dodělat E pokojíček (postel/stůl)
  • Přečíst alespoň 2 knížky. Trošku jsem zlenivěl a začínají se mi kupit :-)




Žádné komentáře: