Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 3. ledna 2022

Vánoce Dvacetjedna

 A tak šel/jde čas :-)

  • Vánoce jsou trošku o tradicích a proto jsem rád, že si některé držím, držíme. Za jednu z nich považuji rozhodně "Besídka CDB", v pátek před štědrým dnem. Letos se nás sešla banda "U Hymrů" a vzhledem ke kovidové zavíračce ve 22h jsme doslova rumovali na čas. Dopadl jsem dobře, ale byl jsem téměř sám :-) Kdo dorazil myslím nelitoval. Druhá již tradiční akce je pondělní "Večírek gentlemanů" v Praze u Vejvodů, který navazuje na tradici Vánočního bazaru. Letos vyvstala otázka, kolikátý vlastně ročník. Zapátral jsem a je to takto. 2011 jsme šli na vánoční Bazar poprvé já a Jarda. 2012 nás již bylo víc a poslední Bazar byl 2013. Od té doby Vejvodovi. Takže příští rok by měl být kulatý, desátý. Rok 2011 byl nultý. Krásná tradice krásných lidí :-). Oproti tomu snaha o tradici vinné klobásy z grilu na Bezruči se neuchytil a IMHO, neuchytí.
  • Rozbaleno, snad spokojenost. Štědrý den v poklidu v duchu tradic (rozuměj přes kopírák) a Boží hod opět v Sokolovně (vlasně loni jsme srábacky kvůli kovidu vyměkli, letos již ne). Už tolik nedivočíme, takže víc než rum nás bavil florbálek. Na Štěpána se procházíme po ZOO Dvůr Králové a večer hokej s Bílýma tygrama.
  • V pondělí kino, Zpívej2. Dvojky nebývají dobré, ale na animák slušné, řekněmě, že mě to i docela bavilo. I když to není moc o zpívání :-)
  • Po loňské pauze letos opět (2018 + 2019) frčíme do Olmiku k LuTetě. Nevím, jak to Leo dělá, ale po předchozích jízdách za 1100 a 1300 kulí platím s vyčerpanýma kreditama necelých 700Kč. Za 4 lidi tam i zpět je to luxusní cena. Navíc, profil, objednávka vše velmi intuitivní a super. Škoda, že není moc možností, kam s nima jezdit. Občerstvení na absolutní pohodu, lehce se zvrtla akce 4 jégry a zapalovač zdarma. Máme dva :-) Po výletě tradiční večeře v Nymburce U Gregorů. Super hospoda, škoda že jsem nemohl čepovaný ležák Radegast. Ten mi v MB dost chybí. Trhaný kohout na víně, pecka!
  • Ve vlaku a pak i doma jsem jedním dechem zkouknul na HBO GO jihoafrický seriál Trackers. Po Dívce v Oslu na Netflixu druhý vánoční tip. Trackers za mě 8/10, Dívka z Osla 7/10.... jen ten Zaklínač mě ne a ne chytnout.
  • Ne všechny cesty roku 2021 mám zachyceny v deníku, pro některé jsem ani nedělal fotoknihu... přece jen. Malta opakovačka, Kos+Kréta není co fotit, Ráb opakovačka. A tak jsem se rozhodl pro souhrnnou fotoknihu 2021. Opět věren SAALu. Kniha už je zajednaná a chytil jsem nějaký výprodej+promokod, tak i za luxusní cenu 500kč včetně dopravy.
  • Až do letošního listopadu dominovalo v MB DámeJídlo.cz a já bych jejich loajální zákazník od nepaměti. Zažil jsem jejich rychlý růst i řekněme pád v kvalitě. Za poslední rok sice nabraly kurýry, ale zase i dost zákazníků. Nových restaurací se jim moc nevedlo a během obědů totálně nestíhali. Helplinka nefungovala a celkově mě dost drtily. Pravda, že i dost kupónů jsem od nich vymámil. Letos v listopadu k nám doputoval Wolt, velmi chválen mými pražskými kamarády. Restaurací moc nemá. Kupodivu web i appky si jsou podobné, Wolt přeci jen mazlivější. První objednávka na Wolt vyslána. Tak uvidíme. A pokud to takhle bude i dál, tak budeme kamarádi. Jídlo do 20min v půl dvanácté je to, co potřebuji. Díky.
  • Na posledním florbalovém tréninku si E uhnala výron kotníku. Tím padly poslední pokusy o program jako je IQlandia, bazén atd. Takže do konce prázdnin klid.
  • Silvestrovská klasika, rum & tatarák u nás se opět vydařila.

Žádné komentáře: