Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 18. února 2024

Mayo en la ola. ¡Disfruta de la isla volcánica!

(disclaimer: Zase jsem koupil nějaké letenky :-) :-) :-) )

A nebo, pokud nemám nikam jezdit, nedávejte dětem ty prázdniny..... některé ceny letenek tam prostě nenecháš. Udělal jsem si porovnávačku s Belekem. Jenže. Brzké odlety, samý rusák, válení, miliarda lidí na pidiprostoru, přežírání junk foodem a studené moře. Takže, raději, seafood, vlny (že by?), oceán, knížky, nádherná příroda, surfařská komunita a Španělsko..... jednoduše. 

Vracíme se na Lanzarote. Plán je hotov, daleko více relaxační, slíbil jsem 2 výlety. El Golfo a Mirador del Rio. Pak budu moci dokompletovat rodinou fotoknihu Lanzarote.

Dneska rychlá akce. Letenky se švýcarama bez nutnosti nocovat v Zurichu nevidíš moc. Nejvíc mě mrzí váhání. Než jsem to vymyslel, to nejlepší bylo fuk a musel jsem maličko připlatiti... no neva, cena stále dobrá... navíc, s příručákem.


✅ Let s normální aerolinkou s jídlem a salonkem na letišti a rozumnými přestupy. Koupeno samozřejmě rovnou u LHG. (Fuck 🥝)

✅ Auto opět přes TopCar ... spokojenost, dobrá pojistka a málo papírování (navíc člověk už víc co a jak).

✅ Ubytování ve Famara. Surfařská meka, nádherná pláž. Vlny a hory. Trošku pustina.

Tak na viděnou, ahoj!


Poprvé mi to nedocvaklo... ale cesta přes Zurich mi nabízí další možnost vyrazit na lov. Na měsíční lov. Mít štěstí, to bude alfa Omega celé akce :-))) Navíc obchod je přímo na letišti a občas je tam mají... takže - udělat si radost??

Žádné komentáře: