Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 19. února 2024

Sluchátka Niceboy Prodigy 4 u švejků z Okay

Nemusím stále opakovat, že si s Mall.cz zas až tak nerozumím, ale prachy jsou prachy. Proto když dcera k narozeninám zahořela přáním po lepších sluchátkách, vybral jsem typ a šáhl pro Heurece. Vybíral jsem mezi Niceboy a JBL modely. Mall a Datart měl akci na Niceboy, tak proč ne. Do dvou dnů tu byly a já moc chválil, 662Kč + doprava Wedo, rovnou do Alzaboxu. (Kuriozitka, nákupy z Mall, která šlape do Alzy do Alzaboxu. Ale zas, když to půjdou jim potlačí sebou i Alzaboxy... asi to má spočítaný ten, kdo je za to placený :-))) )

Sluchátka dorazily a rázem se staly hitem naší rodiny. Zájemci se hrnuly a proč tak nevyřešit další jubilanty. Jdu pro další kus. Ale ty vole, 1190Kč za týden za to samé mi přijde moc a to nejsem škudlil. Řekni mi proč ta nenažranost.... ano, stále platný kupón to maličko dal dolů, ale stejně 900+. Tak jdeme jinam.



Heureka mě dovedla dál. Do Okay... ty já považuji za brouky pytlíky a švejky trhu. Prostě ty týpky co tam chodí ve vestičce a americky se ptají, co jako mají vyřídit. Na složitější dotazy se opotí... prostě takový zkrachovalý pojišťováci (ba ne, možná stále po večerech jednou i pojistky). A jaký lidi, takový eshop. Cenovka dobrá (momentálně nejlepší a doprava bezkoštovno), ale ty doplňkové služby jsou vtip. Za 9Kč mi dají avizo :-)) whau, jako zavolají, že to dorazilo. Bezstarostá přeprava za 19Kč je ještě lepší.... když si to posílám na pobočku a rizika nesou oni. Achjo.

Bohužel jsem při kompletaci objednávky musel zaškrtnout souhlas s obchodním sdělením. Do 24h tu bylo první. "Díky, že jste součástí našeho příběhu.". OMG. Koupil jsem si sluchátka, jaký příběh. Sektáři. Letělo to do spamu, odhlášení a teď čekám na sluchátka a půjdou do banu.

A nakonec mě potěšil Microsoft, který mi na PC propašoval svoji AI a Copilot. Tak se bavím. Zatím takový pokusný funkce, ale až se to vychytá....




Žádné komentáře: