Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 3. dubna 2023

Amatéři Alza.cz - podmínečně na blacklist

 Beru to jako dočasné, ale platné. To co předvedla Alza tento víkend, nesnese parametry největšího eshopu. Prostě jim ujel vlak a třeba takovému Rohlíku se koukají na záda. Ale už ze značné dálky.

  1. V pátek kupuji jednu krabici Lega (co chceš zkazit na krabici Lega) a (já debil) platím ApplePay s termínem doručení sobota dopoledne. Ideálka, je to dárek a aspoň nemusím dopoledne do krámu.
  2. Aha. Tak logistické systémy a procesy krachují. IT Alza neumí vyhodnotit, zda doručí jednu krabici lega (objednávka o jedné položce) a přichází sms, že "sorry jako" - zpoždění.
  3. Odpovídám srdcem, že pokud tohle nezvládnou, ať nepodnikají a vrátí mi poplatek za doručení. Když to neumí. - Píšou že prý vrátí..... ale zároveň nepíšou, že se mi za to pomstí.
  4. Přijíždím v neděli k Alzaboxu (ano, prý už to tam je), jenže Alzabox se neotvírá... chce platbu. Platím podruhé.
  5. A tak mám balíček - POZDĚ a placený DVAKRÁT.... to se pak zisky na Kypr jen sypou..
  6. Reklamuji, emailem i telefonicky. První zpráva emailem mě maličko rozsekala "Bohužel se mi nepodařilo nalézt objednávku, ke které se váže Váš dotaz, prosím vás proto o číslo objednávky, které se Vaše zpráva týká. Následně pro Vás informace co nejrychleji ověřím." ... podotýkám, že stále píši ze stejné adresy. Večer píšou, že do tří dnů vrátěj. Tři dny, uvolnit jednu neoprávněně zablokovanou platbu. Prostě zákazník není priorita.....
  7. Uvidíme, zda to vyřeší do velikonoc.


Na Alzu jsem byl už naštvanej několikrát, ale "ustáli" to. Teď už je to pro mě téměř definitivní a pokud nebudou mít něco, co jinde není, nebudu mít důvod..... Alza když fungovávala a šlapala, to byl koncert. Ale jakmile začne drhnout, jste ten největší odpad. Vydržel jsem to bez MALL, vydržím to bez Alzy.

P.S.: a jestli někdy něco na Alze nakoupím, tak rozhodně předem neplatím!
P.S.: Čím větší firma, tím větší rozpočet. Čím větší rozpočet, tím žalostnější IT.... Mall to samé.


Žádné komentáře: