Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 7. ledna 2024

Dvacet tři konec roku - díl 2 a počátek roku24

Konec roku se nesl v duchu vánoc a naší cesty na Lanzarote. Upřímně, to nejlepší, co jsme mohli udělat. Já si potřeboval odpočinout tam to šlo krásně.

  • Dárky jsem nakupoval střídmě a stačilo to. Poučení pro příště.
  • Dárky jsem dostal krásné - především nové průvodce Portugalsko a Kapverdy (kam budou asi naše další cesty - ha?), novou taštičku Pacsafe, svítící kulich a knížku Mág z Kremlu (o takovém Putinově dálíkovi). 
  • Dostali jsme i rodinné deskovky a to mám velkou radost. Snad si budeme víc hrát. Taky jsme si s Maxíkem nainstalovali šachy od Chess.com. Baví ho to a to mám moc velkou radost. Přidá se E? Budu rád. Bude mě to motivovat si o tom něco přečíst, zjistit, vyzkoušet.... a taky si koupit na chalupu hezké těžké šachy...  to jsem vždycky chtěl!
  • Našli jsme si plno hezkých aktivit, od vánočních trhů v Poděbradech přes kino v Liberci. Na rovinu - kašel se nás drží víc jak měsíc. Je to protivné. Večírky jsem stihl klasické, CDB a gentlemanů + malé posezení od práce.
  • Dořešuji vánoční nákupy. Allegro vrátilo 878Kč za pozdě dodanou dopravu. SAAL dodal kupón ve 100% výše předchozí objednávky, tedy nějakých 2.500Kč. Což se těším, dvě knížky a jeden by obraz by to mohlo dát.
  • Kotel se podařilo vyřešit první pracovní den. Snad už vydrží.
  • Sportovní střípky. Vémola dostal na kebuli, Slavii koupil Tykač. Ježíšek přinesl sešívané dresy i šálu. Příprava na velké zápasy s juniorem se blíží. Hokej Boleslavi vůbec nejde a já tam letos ani jednou nebyl.... jo a taky fotbal v Boleslavi, Kulič skočil. Zvěstoval jsem to, ale už na říjen. To byl v pohodě a pak už to šlo rychle.

Žádné komentáře: