Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 21. ledna 2024

PrvníMěsíc24, RIP Josef a střípečky

Neděje se nic zásadního, ale přesto pořád něco...... takže tohle budou opravdové střípky.

Musím nadpis změnit, bohužel.

RIP Josef. Odpočívej v pokoji kamaráde. 

Takovýhle odchod nikdo nečekal. 

Brzo. 

Sakra brzo. Ty, večně vysmátej, vyšklebenej a v dobrý náladě. Ty, se kterým něco jen tak nezahýbe. Ty Josefe. Dodnes si pamatuji na "dadžes, mých rýmů se najez". Tak je tam všechny nahoře pěkně krm. 

  • Ač je po vánocích, pořád chodím něco vyzvedávat. Máme u nás nový Alzabox (který neumí zatím WEDO), takže tam mi přišla chladící kapalina, nová bunda ze Zalanda do Portugalska, foto kniha ze Saalu. Dva dárky z Allegra (nevím, proč jim pořád dávám šanci asi ty kupońy), Sportisimo botky na florbal a nové matrace z Aska. Taky jsem udělal slušnou objednávku na Ali - kabely, peněženčičky a kostým pro E. A den po té co dorazila většina, jsem udělal další. Za 800Kč mi dorazí náhradní díly na Roomba iRobot (to byl důvod objednávky, prostě všechny díly jsou z Číny :-(), cestovní váha na kufry, 4 karabiny, taktické pero, další lightning cable (testuji a hledám ty nejvíc držáky), lis na česnek, rychlonabíječka, další dárek pro E, dva dárky pro L a nějaké EDC věci. Na AboutYou jsem si koupil parádní outdoor Asics boty na chození, snad mi budou......
  • Pozdní příchody z občertvovny mě vždy přijdou draho. Jak dobře vzpomínám na letenky s AirBaltic, tak teď je to jen tričko z UNCS. UNCS je nejlepší obchod. Jednak mají velké velikosti a druhak jsou úžasně rychlí. Neděle objednáte, v pondělí už to má kurýr.... a když jsme u rychlosti, sobotní objednávka na Ali je vyexpedovaná do 36h všech 14 položek....
  • Pokus koupit si oblek v Praze ztroskotal a vytrestal jsem se cestou. Nakonec jsem to koupil v MB. Díky paní Vodenková. Ano, pan CEO měl hodně reklamy a ukazuje se, že kdo umí, nepotřebuje (tolik!) reklamy.
  • Dokao mělo derniéru. Top asijská restaurace v MB již není a je na nové adrese v Praze. Místo toho tu máme MOC a za mě to není náhrada. 
  • V Kauflandu je externí stánek s docela dobrým sushi. Tím, že mi dali jedno plato navíc gratis si dobře u mě šplhly. Asi omyl, ale potěšil. Jinak boleslavská gastroscéna totálně chcípá...
  • Postupně makám na výletech. Kapverdy bude volná disciplína improvizace a vybereme nějaké výlety. Portugalsko jsem lehce změnil a doobjednal lístky na vlak. Jednou IC jednou AP. To půjde. Zároveň první zkušenost s Omio, které jsem hodně drtil pro plánování, ale nikdy tam nic nekoupil.
  • Mám velmi pozitivní ohlasy na Insta.Report z Lanzarote (zde uveden jako zápis) takže ho pojedu znovu i na veřejném profilu a Threads Tygrlive. Očekávejte větší smršť, více obsahu i jednodušší zpřístupnění. Jednou ze mě digitální nomád prostě bude.
  • Námořní lístek vůdce malého pravidla a máme termín v Děčín v březnu. Takže brzo začínám šprtat a šprtat a prostě to chci chci a chci.
  • Máme doma nabíječku na auto, ale nemáme co nabíjet. Jen prostě jdeme s dobou.

Žádné komentáře: