Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

sobota 2. ledna 2021

Flightmemory 2020 - Koronabída

Začátek roku se mi rozjel skvěle, plánů bylo taky hodně, ale celosvětová pandemie koronaviru SARS-COVID19 cokoliv to totálně rozjebala. Povedlo se mi hned v lednu s Qatar Airways vyrazit do Kuvajtu. Nejenže se nepovedla A350, málem se nepovedlo ani odletět. S dětmi jsme vyrazili na jarní prázdniny do Valencie, tak jsem zkusil aspoň nové společnosti Wizz a Lauda a na poslední chvíli jsme s LU stihli ještě eurovíkend v Bilbau. Takže nové letiště Kuvajt City, Valencie a Bilbao. Toť vše vážení. Pouze 1 země do 100do50 projektu, voucher s KLM do Glasgow... snad aspoň 2021 se bude Euro ve fotbale hrát.... Bída, ale jiné řešení to nemělo. Jednoznačně nejhorší výsledek od zápisků ve Flightmemory.

Longest Flight (distance): 2,625 mi, 4:47 h, Prague (Vaclav Havel) - Doha (Hamad International), 01-14-2020
Longest Flight (duration): 5:27 h, 2,625 mi, Doha (Hamad International) - Prague (Vaclav Havel), 01-17-2020
Shortest Flight (distance): 165 mi, 0:36 h, Munich (Franz Josef Strauss) - Prague (Vaclav Havel), 03-08-2020
Shortest Flight (duration): 0:36 h, 165 mi, Munich (Franz Josef Strauss) - Prague (Vaclav Havel), 03-08-2020
Fastest Flight: 549 mi/h, 2,625 mi, 4:47 h, Prague (Vaclav Havel) - Doha (Hamad International), 01-14-2020
Slowest Flight: 275 mi/h, 165 mi, 0:36 h, Munich (Franz Josef Strauss) - Prague (Vaclav Havel), 03-08-2020
Average Flight: 995 mi, 2:11 h


 Letecké cíle pro 2020:

  • Nesplněno - pokus ale byl - Konečně už A350! 
  • Nesplněno - ale ČSA si žádná nepřevzala, takže by to reálně ani nešlo :-) - Neváhat a proletět se A220 od ČSA již na podzim.
  • Nesplněno - Neváhat a proletět se B717 od Volotea
  • Nesplněno - Let alespoň z jednoho dalšího českého letiště, Pardubic nebo Ostravy. 
  • Nesplněno - Podívat se po 2 letech opět do Afriky.
  • Nesplněno - Zkusit 5 nových zemí do projektu
  • Splněno - 2x Španělsko, Valencia s dětmi a Bilbao s Lu - Eurovíkend s Lu a letecká dovolená s dětmi. 
  • Nesplněno - :-( - Speciální odměna k 40. narozeninám - nějakou fakt pecku!

 Letecké cíle pro 2021:
  • Nahradit si rok 2020, předčít a hlavně, ať je cestovatelský klid a příznivý vítr :-)
  • Určitě - letiště Berlín!
  • Samozřejmě A220, pokud si ČSA vůbec nějaké převezme...
  • Vyčistit BA míle - aspoň na plánovat. Lehce jsem začal, bohužel díky koroně je v systému málo letů, malá kapacita a třeba A380 od Qatarů budou až do roku 2022 na zemi :-( a kdo ví, zda ještě vzlétnou, když mají 2024 končit úplně. No prostě stihnout bych je chtěl.... Jako středobod výletu bych to viděl tady... co myslíte?
  • Vnitrostátní let? Ano, začal LOT se spojem Praha-Ostrava a Mošnov ještě "nemám"...
  • A350! už nechci víc čekat.
  • Španělsko, protože jamon! První cesta kamkoliv letecky na západ musí při cestě zpět protnout Barcelonu. Ten jamon, ale ten barcelonský, je prostě boží.
  • WHU - Londýn s dětmi - mají to slíbeno. E chce nějaký shopping a Mx+já chceme na WHU :-) COYI. A teď mi vlastně došlo, že moje děti se už do Anglie, která je součástí EU, nepodívají. Od 1.1.2021 je tu Brexit s dohodou.
  • Víc není potřeba si říkat kam, ale rád bych alespoň 6 cest kamkoliv, i kdyby se jen proletět. A alespoň jednu mimoevropu a widebody. Tajným tipem jsou nově založené Uganda Airlines. Proč si nezajet na kávu a Safari třeba tam? Vypadá to, že se tam člověk nudit nemusí...

Žádné komentáře: