Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 15. března 2023

Zpozdeno.cz super zafungovalo i tam, kde se ClaimCloud báli

Když jsme se vrátili z Londýna, kde nám Wizz opozdil let o 25h, předpokládal jsem, že vymoci kompenzace bude hračka. Co mohlo být jasnějšího? (a kdybych nezrušil Itálii, tak jsem si to zopakoval :-))

Všechno jsem měl krásně zdokladované. Jako první jsem "zaútočil" na pojišťovnu ČSOB, kde mám celoroční cestovatelskou rodinnou pojistku. Parádně jsme se domluvili a za pár dní byly peníze na účtě. (celá anabáze zde).

Pak jsem se pustil do letenek. Jel jsem po reklamách a cestovatelských fórech a upřímně, nečekal jsem tolik odmítnutí. Pravděpodobně se firmy báli toho, že se jednalo o let britské firmy z Británie. Ale do EU, říkal jsem si a jako wocas vyplňoval vše u firem dokola a dokola.

Vážený zákazníku,

Prověřili jsme parametry Vašeho letu W92602 s datem 6. 11. 2022. Na základě zadaných informací musíme konstatovat, že Vám nevzniká nárok na finanční kompenzaciDěkujeme za projevenou důvěru.

Váš tým ClaimCloud Pomocník ve světě létání

Sakra, dorazila první odpověď.

Dobrý den, pane 

děkujeme Vám za kontaktování naší společnosti. Bohužel Vám u tohoto letu nedokážeme pomoci s vymožením nároku na náhradu škody.

Doplním, že nemůžeme zcela vyloučit, že byste neměli nárok na kompenzaci. Při posuzování Vašeho nároku však analyzujeme různé faktory (datum, stav letového provozu, délku zpoždění, místo příslušnosti soudu, počasí, apod.), které ovlivňují především naše šance k vymožení kompenzace po postoupení nároku.

Tím, že nárok odkupujeme předem, na sebe přebíráme riziko, které v tomto případě bohužel nemůžeme podstoupit. Neznamená to však vždy automaticky, že by váš nárok neexistoval.

Děkuji za pochopení.

Jakub za tým Refunduj.cz

A druhá.

Da jeden z dalších pokusů jsem napsal na Zpožděno.cz (česká mutace dánské fírmy Flyforsinkelse.dk) a ti se nebáli.

10.11.2022 Podali jste žádost s následujícím jednacím číslem 70xx45. A následně jsem za sebe i E podepsal plnou moc.

13.12.2022 K Vaší představě: Poslali jsme letecké společnosti další upomínku Wizzair UK Pokud nebude následovat žádná reakce, budeme řešit Váš požadavek soudně. Upozorňujeme Vás, že tento proces může dlouho trvat, za určitých okolností mezi 5 a 6 měsíci. Přesto si myslíme, že máte dobrou šanci uplatnit Váš nárok.

Firma každé 3-5 týdnů poslala zprávu a občas střídali komunikaci v anglickém a českém jazyce.


15.2.2023 We kindly inform that your case is still in process. The airline accepted claim on 11/01/2023 but unfortunately the payment has not arrived. Therefore, we will send them reminder regarding payment. As soon as we receive an update on this matter we will let you know. 

2.3.2023 Wizzair UK odmítli naši žádost o náhradu za zpožděný let. Toto zamítnutí nebudeme akceptovat a z tohoto důvodu nyní vezmeme Váš případ k soudu. Dovolujeme si vás proto požádat, abyste vy i vaši spolucestující podepsali přiloženou plnou moc, aby právník mohl podat žalobu.

8.3. 2023 We are pleased to inform you, that your airline has accepted our claim for compensation. We are now ready to transfer your compensation minus administration costs. Please see the attached specification. Please send us your IBAN number and SWIFT/BIC code so we can transfer the amount to you.

A dnes, 15.3.2023?


Před Zpožděno týmem smekám. Mistři na svém místě a povedlo se jim to parádně. Příště jdu rovnou k nim!

P.S.: odmítla to ještě jedna firma, ale nemůžu najít která. Nechci je poškodit. Ale pokud to najdu v mailech, budou tu uvedeni taky :-)


Žádné komentáře: