Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 18. července 2024

Vasky plesky na blacklist

 Občas mám problém nakoupit si boty. Prostě mám širokou nohu a tak musí víc zkoušet a zkoušet. Ale nakonec se vždy povede. 

Na začátku léta jsem koupil dvoje boty. Zaplatil, vyzvedl a vyzkoušel.

Boty Rieker mi byly úzké a navíc celkově jsem se v nich necítil. Materiál mi přišel tlustší než jsem očekával (na na léto). V příloze je kód pro zásilkovnu, předávám vratku a jedeme. Po 3 dnech přichází email "Následující den odesíláme peníze" ... ale na účtě nic. Tak počkáme. Legendě, že převod mezi bankami může trvat až 8 dní.... nevěřím. ---> záhada odhalena. Volal jsem tam a poslali to na špatný účet. ejich chyba. hned ten den poslali znovu. Tak aspoň to, respekt.

Pantofle Vasky se mi vizuelně líbily, ale ty byly velmi velmi úzké, nemohl jsem se do nich nazout. Chci vrátit taky. Ale jak? Nikde štítek ani kod. Podpora mě odpaluje odkazem na web, že poštovné hradí kupující...... a formulář vyplnit (online nelze), vytisknout, podepsat..... nabyl jsem dojmu, že se to snaží udělat co nejsložitější. Asi podle zákona, ale zcela proti trendu eshopů. Což mě vede k jednoznačnému názoru, nic zde již více nekupovat. Odeslal jsem Zásilkovnou (stejně jako přijal) + formulář odeslal i emailem a mám potvrzení o přijetí.

Plus, samozřejmě po týdnu a něco ani čárka ohledně řešení reklamace. Mám pocit, že si těch svých 30 dní dostatečně užijou. Mladá pán podnikatel evidentně zavádí vychytávky z nábytku i u bot, takže časovaná 💣.


Žádné komentáře: