Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 5. července 2024

Mezi termály v Jelení Góře

To jsem z toho jelen 🦌. 

Jelen sem, jelen tam, všude kam se podíváš, jen na mýdle nebyly. Asi tak se dá popsat náš výlet do Jelenie Gory. Původně byla myšlená ještě procházka, ale moje nožky řekly ne. Po náporu pohybu to prostě nešlo a musel jsem jeden den dát pauzu.

Koho zajímá historie i soudobost Jelení Gory, prosím na tento web.

Parkujeme v obchoďáku Nowy Rynek, gratis. Místa dost, obchody jako u nás. Po tom procházka na kávu a zákusek. Zákusky v kavárně Krama (lepší ořechový koláč jsem již dlouho neměl) mohu fakt doporučit a po tom si jako nášup dávají děti bubble tea. Velmi příjemná obsluha a šlo platit kartou.

Na oběd se zastavujeme v dalmátské restauraci na pizzu a kebab. Porce obří, ceny dobré, kvalita průměrná.

Cestou zpět relax v termálech 🫧👙(proč jsem to nevěděl dřív - máme to jen hodinku cesty) Termy Cieplicke a myslím, že jsem letos nebyl naposled. Termály nahřáté na 35-37st, výřivky, občertvení, bazény i tobogany.

Biedronku 🐞  zmiňovat nebudu, ale museli jsme nakouknout na sledě …. Sledě má rád každý!




Žádné komentáře: