Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 12. listopadu 2009

Už asi blbnu z těch sociálních sítí

.. nějak jich pořád nemám dost. Od 4 čekám na technika UPíČí aby mě zbavil líného Ufona (150 download a 45 upload s omezením na 150MB denně není žádná hitparáda) a z nudy jsem se nalogoval na TripAdvisor.com (pokud tam někdo jste, najděte si mě) a hned mi to nabídlo nalogování se přes Facebook, kde jsem musel ho dát do čtvrtého okna, páč v jednom běží Live Feed, v druhém News Feed a ve třetím Mafia Wars. Do toho mi tu bliká Twitter a už mě někdo stihl pozvat na Foursquare (což pořád nevím, co je...). Plaxo a Xing mi píšou mail obden, každou chvíli se někdo objeví na LinkedIN a přidá si mě. Do toho jsem se musel zneviditelnit na SKYPE, páč bych neudělal už vůbec nic, ICQ jsem zrušil již dávno a GTalk si nechávám pro VIPy, Yahoo Messenger a MSN Messenger už jen přes Meebo. Všichni síťáci mi nalezli už i do iPhona.. kam se schovat?

Jak dlouho se toto dá vydržet?

Raději jdu večer na reálné, půllitrové pivo... domluvené samozřejmě přes Facebook.

Žádné komentáře: