Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 16. dubna 2010

Jedeme proudem dní minulých

dále. Chcípnout tu to nenechám... trušku jsem si postěžoval na twitteru a byl jsem zpátky pošťouchnut, abych to tak nenechal. Budu se opakovat, když řeknu, že jsem zpět z Damašku a již mám rozepsaných pár poznatků :)

Začnu tím, co mě momentálně nejvíce zajímá:

Boleslav hraje baráž a nechci nic zakřiknout, snad jen že poslední 2 zápasy mi udělali velikou radoooost...

Vrcholí politická přetahovaná a já sleduji jak si vede boleslavský region. Vedení města nás zadlužilo prakticky ve stejný den, kdy si jistý pán polepil okres plakáty "řešení bez dluhů", címž prokázal drzost ještě větší než Standa a druhá drzost jsou jeho wevobé stránky, kde hlásá "Náš okres si pravicového poslance zaslouží", kdy se dopustil neznalosti své nebo své kandidátky. ODS již dávno pravicová neni a tudíž tím poslancem nemůže být on, ale bude jím Jenda z Topky. Dál všechno v normě.

3 derby v jednom měsíci potvrdili, že kluci z Prahy se domluvit umí a sešívaný jedeme pro pohár, rudý pro titul. Ostrouhal Kapr, kterému se pocit vítěze před derby rozplynul, dostal flastr a -20 bodů a už ani za kapříky nemá šanci.

Poslední týdny jsou tedy časem derníér, co Mirek začal, kdy ho homo parta z magazínu práskla, Kapr dokončil a ještě by se měl vzpamatovat Bílek a ušetřit reprezentace dalších trapných zápasů. Odchodu zelených z vlády si snad ani nikdo všimnout nemohl. Kocáb už asi zase někde ladí muziku a je mu hej. A jak nám!

Žádné komentáře: