Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

sobota 3. září 2011

Sláva nazdar výletu ...

 

Jsem zpět, což už asi všichni víte, ale přesto je slušné to napsat. Myslím, že se cestování velmi podařilo a ambiciózní plán se naplnil, nic jej nezměnilo, protože až cestou jsem si uvědomil, jak je elastický směrem k neočekávaným změnám :)

Vrátil jsem se pln dojmů, zážitků, se spálenou hlavou (po týdnu se krásně loupe), otlačeným palcem, ale pořád o 15h dříve než můj batoh, který ČSA dokázaly ztratit na přímém letu.

Postupně začínám sepisovat své zážitky a aktualizovat stránky s cestovatelskými tipy, které jsem využil během cest. Stejně tak na fotkách makám, ale chci propojit svoje a kolegy, proto vám musí stačit bajkalská lahůdka - omul.

Takže, stay tuned!

Žádné komentáře: