Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

sobota 20. prosince 2014

MARINES-SHOP.COM super komunikace

Nakupuji poslední vánoční dárky na letošní vánoce na MARINES-SHOP.COM a eSklo.cz (ti mají email na seznamu a pro osobní odběr je potřeba detektiva, aby našel adresu ... dokonce ji nemají ani v emailovém shrnutí :) - ale byl jsem v jejich obchodě minulý týden, tak vím že existují a přes web jsem to udělal hlavně proto, aby mi to nevyprodaly - prodavačky).  A dle tipu Skrblík.cz jdu v pondělí do knih Dobrovský (v pondělí 30% na vše) a mám ten "shon" za sebou.

Marines shop mě překvapil. Do 3min o objednání potvrdili, že si to v pondělí můžu vyzvednou a do minuty odepsali na email. Super, takhle si to před vánoci představuji a hned mi je klidněji.

Další službu, co jsem si oblíbil před vánoci je jednoznačně Kupi.cz ... ono se nějaké to pivo limo vypije :)

Žádné komentáře: