Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 19. března 2015

Bez telefonu celý měsíc

To co se mi ještě před pár měsíci zdálo nepředstavitelné se stalo a kupodivu mě to ani nijak nevadilo/nenudilo atd. Za poněkud prazvláštních okolností jsem přišel o soukromý telefon iP5 z minuty na minutu a než se vyřešila reklamace (díky Sunnysoft za vstřícnost) + upgrade na iP6, trvalo to měsíc.

Zůstal mi samozřejmě služební telefon, staré BB, kde jsem měl jen pár soukromých kontaktů. Ale. Protože Apple, mohl jsem přes iCloud z PC a iPadu lovit kontakty a čísla a o žádné jsem nepřišel. Zároveň jsem přes FCBK dal téměř všem vědět, že nemám své telefoní číslo a že mě mohou kontaktovat touto cestou.

Během toho měsíce se většina lidí naučila telefonovat na služební (což mi nějaký ten dukát na zpětném volání ušetří). Dále jsem zjistil, že Apple není nepřekonatelný a na nový BB Classic jsem si krásně zvykl a pro práci ho považuji za daleko lepší (např. BB Blend má velkou budoucnost), kromě toho, že absolutně nepodporuje Gmail i když já se snažím se soukromou poštou migrovat na ProtonMail. Donutilo mě to (resp. našel jsem si čas) konečně promazat Dropbox a dostat tak dokumenty i do BB , optimalizovat a zprovoznit kalendáře a celkově přestat si hrát po hospodách s telefonem. Dokonce jsem vychytal již dvoustránkový dokument (hlavně šlo o formátování) v Online Docs a to kvůli debilním restartům PC s aktualizacema ve WIN a 3x ztráty části assigmentu pro MBA.

Nový iP6 je mazel, užasně lehký, s nepřekonatelnou šíří aplikací (ale na to mam i iPad) a dobře fotící, ale teď ho mám víc jako doplněk ke kávě :) Měsíc, který vypadal jako utrpení byl užásný odpočinek. Nasbíranou energii hodlám přetavit na čas s AppleWatch :)

P.S.: Drobné porovnání na DailyDot, Forbes a PhoneArena

Žádné komentáře: