Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

sobota 10. září 2016

Nabaleno na cestu.. jenže - zrcátko!


Kolem 19h mám nabaleno. Je to pořádná hromada tašek a kufříků, dětská postýlka, kočárek a ráno se má ještě přidat lednice a proviant na cestu. Plně naložené auto nemá cenu nechávat na ulici a tak se zrodil logický nápad, zaparkovat v garáži. Nikdy jsem v ní neparkoval, není to omluva, ale jelikož je to natěsno, hlídal jsem si pravou stranu.... a ťuknul si zrcátko na levé.

Jenže co teď? Sobota 19:35. Všude zavřeno. Riskovat a jet s prasklým, vyměnit někde po cestě nebo odložit odjezd?

Řekl jsem si, vyřešíš to.

Obvolal jsem kde koho. Kolegy co dělají do aut, majitele autosalonů, škodováky, dílnaře, taxikáře... každého kdo by mohl vědět nebo znát.. a tajně jsem doufal, že někdo ví kde nebo jak ten díl sehnat. Celková výměna trvá asi 30s. Volal jsem asi hodinu a půl v kuse. Obvolával jsem i inzeráty na netu. Všechno marně.

Nakonec mě zachránil spolužák z VŠE a jeho bratr. Vzali manželce její sklíčko a v 6:30 ráno v Brně jsme to vyměnili. Nikdy mu to nezapomenu a jsem rád, že se to povedlo vyřešit. Dovolená tak byla parádně zachráněná.



Žádné komentáře: