Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 21. listopadu 2016

#karitrip

Takže, po víc jak čtvrt roce (Makedonie a půl roce Istantripu) se chystám opět na cesty. Cesta to je (samozřejmě) služební, ale je to pro mě nové destinace, takže i srdíčko cestovatele se pousměje. Dneska s Kýsou vyrážíme na křídlech Emirates a speciálně A380 směr Dubaj->Bombaj->Aurangabat. Cílem je jak jinak místní továrna na autíčka, kde předáváme některá naše výtvory. Rozuměj výtvory našich kolegů.

Na cestu jsem se (snad dobře) připravil:

  • ochutnal jsem několik pokrmů v místní indické restauraci od indického kuchaře. Koření se ale bojí, takže jsem pochytil jen základní chuť. Po domácím hlášení jsem zjistil, že i tak se odér line z potu.
  • abych nebyl jako hastroš, koupil jsem si nové džíny (byl to boj, ale hned na druhý pokus to vyšlo)
  • do plastové lahvičky jsem si odlil domácí slivovici, pokud to teda slivovice je. Tchýně je z Moravy a mě jako nemoravákovy pod označením "Slíva 20xx" vozí slivovici, meruňkovici, třešňovici.... myslel jsem že omylem, ale ukázalo se, že ne. Že pro pražáka ok :D :D
  • abych v tom Slívu nenechal samotnou, přibalil jsem živočišné uhlí a endiaron .....
  • abych mohl zavzpomínat na dobu salonkovou, pořídili jsme si PriorityPass a tak salonky budeme brát útokem. Předpokládám, že po vyhodnocení našich návštěv dojde k prudkému navýšení ceny.

A jak už to bývá, nejvíce důležité a opravdové práce se objeví, když musíte zmizet. Tudíž beru laptop i tablet, ke každému nabíječku. To samé k telefonu a fitness pásku. Proto je jasné, že alcatelí hodinky půjdou do světa. Více kabelů už nechci.

Ale vše letí za hlavu a #karitrip začíná... a začíná dobře, na jednu z mých 4 MasterCard karet funguje vstup zdarma .... vtipně to není zlatá, ale firemně obyčejná z Komerčky :) KB-ČSOB 1:0

Žádné komentáře: