Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 23. března 2017

Indická restaurace Saffron (Jablonec)

Rád jím.

Rád dobře jím.

Rád zkouším nové chutě.

Indickou kuchyni jsem měl rád už dávno a ještě více si oblíbil během loňského skoku do Aurangabathu a tak, kde mohu, hledám indickou kuchyni. Tento týden mi navezli nějaké koření, ale sám jsem vychytal pouze Tadoori Chicken Masala a chystám se pilovat Chicken 65... i když nevím, zda je to ofiko název, protože včera na mě ten Ind koukal, jak z jara, naštěstí druhý název, co mi naskočil (Hyderabbad chicken) už mu seplo. Ale co je pointa příspěvku. Zatím co Royal Maharaja v Mladé Boleslavi má rozporuplné reakce a ani mě se tam moc nelíbí a nechutná, Saffron v Jablonci je celkem pecka. Už jen to, že jak v kuchyni, tak na place jsou Indové.. poradí, dokoření atd.

Kdo rád jí.

Kdo rád dobře jí.

Kdo rád dobře jí indickou kuchyni, rovnou do SAFFRONu!

Žádné komentáře: