Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

úterý 25. dubna 2017

Návštěva ZOO Dvůr Králové s dětmi

Když už nevíte co s volným dnem, počasí se jakž takž udobří, vyražte do ZOO Dvůr Králové. Naposledy jsem tam byl jako dítě a jsem rád, že teď jsem tam mohl vzít svoje děti. Ač konec dubna, občas poletoval sníh, safari pro auta zavřené, ale zas málo lidí, žádná fronta a klid... klid jako v parku. Dětem se velmi líbila projížďka safari truckem mezi lvi, průlezky a další zvířátka na dosah, bez křiku a front. Restaurace u Lemura nám nabídla nejen výhled - světe div se - na lemury, ale i celkem obstojnou a (snad i) domácí svíčkovou v samoobslužné jídelně bez front.

Zoo se specializuje na africká zvířátka a téma Afriky, které mám čím dál raději, se nese celou Zoo. Za mě top pozorování nosorožců, byť někteří chudáčci z preventivních důvodů přišli o roh a jsou tak jen nosorožci :)

Na safari přijedeme až bude lépe... ze ZOO co jsem v ČR viděl ji řadím na místo jedne krom Prahy. Ta je někde jinde, ale občas je to kombinace václaváku s matějskou a disneylandem.

Žádné komentáře: