Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

úterý 6. června 2017

SlaviaTygrovinkySTitulem

Jaro začalo, z Afriky jsem se oklepal a novinek moc nenapsal.

SK SLAVIA PRAHA MÁ TITUL určitě se neváhejte začíst do mého legendárního článku o nezapomenutelné sezoně s Ajaxem Amsterodam a novým Edenem.

A můžeme jít dále.
  • předně, nic nového jsem si nekoupil a asi ani nekoupím, dokud si nevystřelím ze Siga :) Táhne se to. Letenky se nepočítají. Ty už mám koupené :D
  • daleko jsem nikam necestoval, ale díky cestě za dodavatelem jsem si do cestovatelského archu připsal nové letiště (Stuttgart) a společnost Air Dolomiti. Letiště budu mít brzo asi ještě jedno, protože naši dovolenou z Drážďan přesunuli do Lipska a tam jsem ještě nebyl.. ale z rodiny jsem asi jediný, kdo z toho má radost. ... a to jsem je poctivě nutil spottovat na letišti Ruzyně...
  • docela jsme se rozvýletili. Vyrazili jsme na Moravu do Boršic a ZOO Vyškova s Dinoparkem, do ZOO ve Dvoře Králové, do Jizerek a taky u MB si oblíbili Vrchbělou. Návštěvu v ZOO Praha už snad raději ani nepočítám.
  • na chalupě jsou hlavní noviny dvě. Rekordně, za 6 týdnů jsem dokončil rekonstrukci podlahy... malý střípek mozaiky za docela dost peněz ... a taky nainstaloval udírnu a provedl první uzení... 5 týdnů naložené maso a jen se po něm zaprášilo. Tento týden chci naložit dalších 10kg a na víkend s rallye bohemia ho pustit udírnou a ten nejlepší kousek si vzít sebou na vodu... to k tomu nějak patří.
  • Objednal jsem si nůž. Čekám na něj, ale mistr je nějak ve zpoždění. Nechci prozradit jaký, ale už na něj vyšla parádní recenze... uvidíte.
  • náladu mě zpravily dva výlety do "reichu".. první již výše zmíněný pracovní za dodavatelem, ale nelze opomenout návštěvu fenomenálního muzea Mercedes-Benz ve Stuttgartu a druhá cesta byla soukromá, s Lukýnem a spol na zápas Bayern-Mainz (2:2) a to včetně pivem s Čermou a švajnehaxou.

Žádné komentáře: