Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

úterý 2. ledna 2018

Flightmemory 2017 super nárůst s cílem zopakovat!

Klasický novoroční bilanční článek ze statistik Flightmemory komentující mé lety v roce 2017. Dobrou zprávou je, že jsem se leteckým časem v roce 2017 dostal na 60% letového času oproti nejsilnějšímu roku 2010 a na 2,3 násobek roku předchozího 2016.

Tady jsou top události:

  • Můj první let ve First Class (A380 Bristish Airways)
  • Nové jumbo 747-8i (Lufthansa)
  • Řada nových letišť a tím i linek (Lisabon, Dakar (staré letiště, teď už se lítá téměř jen na nové), Lipsko, Stuttgart, Dublin, Tel Aviv, Johannesburg, Livingstone a Kasane).
  • Dva výlety za fotbalem - s FK Mladá Boleslav do Irska a se Slavií do Tel Avivu
  • Dvakrát Ryanem, jednou na fotbal a jednou na eurovíkend do Budapešti
  • Letos dokonce i dvakrát ve Stuttgartu  vždy s FESTem
  • Rozšíření navštívených letišť v Německu (Frankfurt, Dusseldorf, Mnichov, Stuttgart, Lipsko, Drážďany, Berlín)

Longest Flight (distance): 5,645 mi, 10:43 h, Johannesburg (Oliver Reginald Tambo) - London (Heathrow), 12-12-2017
Longest Flight (duration): 10:43 h, 5,645 mi, Johannesburg (Oliver Reginald Tambo) - London (Heathrow), 12-12-2017
Shortest Flight (distance): 120 mi, 0:34 h, Stuttgart (Manfred Rommel) - Munich (Franz Josef Strauss), 05-18-2017
Shortest Flight (duration): 0:29 h, 165 mi, Munich (Franz Josef Strauss) - Prague (Vaclav Havel), 05-18-2017
Fastest Flight: 543 mi/h, 5,405 mi, 9:57 h, Frankfurt (Rhein-Main) - Johannesburg (Oliver Reginald Tambo), 12-07-2017
Slowest Flight: 176 mi/h, 247 mi, 1:24 h, Moscow (Sheremetyevo) - Nizhniy Novgorod (Strigino), 01-24-2017
Average Flight: 1,026 mi, 2:19 h


A co v roce 2018?
  • Hned v lednu je na 90% pravděpodobný let opět do Londýna... počtvrté za poslední 4 roky. Stává se ze mě pravidelný návštěvník :-)
  • Pracovně je nejpravděpodobnější let směr Rusko (zde asi není co nového bezpečně objevovat) nebo Indie (šance na zajímavý roating)
  • Soukromě - uvidíme co přinese čas, zda nějaý výskok po Evropě nebo nějakou "romantickou" dálkovku směr Asie.
  • Každopádně žádný vítr neočekávám, expedici žádnou neplánuji :)

Letecký sny a cíle
  • Navštívit alespoň 3-5 nových zemí/měst. Nejpravděpodobnější a nejsnazší se jeví Dánsko+Finsko+Lotyšsko+Litva (nejlepší roating odměním kvalitním rumem Ron Jeremy :)) Pak mi v Evropě bude zbývat letecky špatně dostupná Armenie, Moldavsko (ideálně spojit s Rumunskem), Kypr, Malta, Kosovo a Vatikán. A raritnější země jako Faerské ostrovy, Island atd.
  • Dostat se na palubu alespoň jedné zajímavé, 5ti hvězdičkové aerolinky... a samozřejmě nejlépe Singapore Airlines.

Žádné komentáře: