Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 29. července 2009

Dubaj tam a hned zpět

V Dubaji jsem byl jen na skok a proto i na skok by měla být moje reakce. Nemám rád dlouhá plkání :-)


  • Do Dubaje jsem se vypravil letem KLM a musím je jen chválit. Přehledné letiště na Schipholu, dobře navazující spoje, vždy přesně a dobrý servis. Boeing 777 taky velmi pohodlný.
  • Letiště Dubaj bída - jen 20min jsem sprintoval k pasovce a ještě si nechal skenovat oči.
  • První dojem? VEDRO. Druhý VEDROOOOOO! Třetí - dej klima na 15 :-)
  • Taxikáři super, ceny dobré, klasika - na letiště méně než z letiště, rozdíl je v nástupní sazbě 3:20 DHM.
  • Prachy jsou vidět na každém rohu, nešetří se, ale i na ně si krize posvítila.
  • Hotel: Super luxusek, skoro prázdný.
  • Moře: TEPLÉ
  • Na dovolenou bych sem nejel, na prohlídku budov, města a nákup bohatě stačí den, maximálně 2 a pohled na sklo, kov a písek mi moc relaxační nepřijde. Biznis bych tam jel dělat hned.
  • Super nákupy značkových věcí na "černé" tržnici... a
  • Díky Víťovi za čas a exkurzi.

Tak takhle rychlé jsem to měl já tam :-)

Žádné komentáře: