Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 28. ledna 2013

Oddych & #kniha - ale jaká?

Příští týden chystáme pár dní oddychu kousek dále od domova. Pořád přemýšlím nad nějakým tipem na šikovnou knížku. Fronta je dlouhá, ale zajímavé knihy mohou předbíhat :) Osvědčené místo zatím nic, tak lovím zde.

Nutno podotknout, že trh elektronických knih teprve čeká na první groše z mé kapsy. Proč to? Prvně mi přijde složité, jak za ní těch pár korun zaplatit. Druhak rád knihy půjčuji dál, vyměňuji a ukazuji. Třetí důvod je pohodlnost do toho zaplout a nenutnost. Prakticky všechno se dá koupit tištěné. A neposlední důvod je pohodlnost. Prostě kniha je kniha, placka je placka.

Ale nejsem zpátetečnický? 
Nestálo by za to něco na jablečňáku nebo Kindle zkusit?
Co budu dělat, když mi dojde baterka? Neuteče mi kus děje?
Co bude s knížkou, když se Kindle zbavím? Bude mi fungovat i v apple?

P.S.: nedalo mi to, ale koukl jsem do zaprášené ikony iBooks, kde jsem našel Flotilu země a Válku s mloky. Tak zkusím, jak mě to bude bavit. Čapek a Zandl rozhodnou.

Žádné komentáře: