Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 18. prosince 2015

Na Borjomi, na rafty, na chačapuri! Prostě do Gruzie! - Euro Cup 2016 Rafting

Indonesie nevyšla a tak je třeba obrátit se na další půlrok a nasbírat nějaké "krmení" pro cestovatelský deník. Borjomi patří mezi moje nejoblíbenější minerálky a proto proč se nepodívat, odkud pramení. Navíc, Mistrovství světa v raftingu bude od 1.5.2016 v Gruzii. Termín - bohužel - vychází na v regionu populární májské prázdniki a proto je potřeba se zavčasu poprat o letenky.
Nejlépe dlouhodobě vychází WizzAir, který do nedalékého Kutaisi lítá často, levně a často jsou letenky v akci ještě levněji :) Já osobně preferuji Katovice. Jsou dobře dostupné (téma jsem sledoval pro levné lety do Kyjeva). Variantou dvě je samozřejmě dobře dostupná Budapešt. V současné době žádný přímý let z Prahy do Gruzie není, takže přestup bude vždy. Problém je tedy jen pro včasnou koupi, neboť přes májové prázdniny se hodně cestuje.

Gruzie nabízí mnoho cestovatelských a gurmánských zážitků. Vysoko na seznamu cílů je Svanetti a Batumi. Poměrně dobře je dostupný Ázerbajdžán (hory + Baku) a díky cenám letenek i Ukrajina (třeba návštěva Rádi - právě dnes, 18.12., se spouští přímý let do Charkova). Arménie taky, ale nelze kombinovat Azerbajdžán a Armenii, takže já jsem ze hry :)

Žádné komentáře: