Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 8. července 2016

Definitivně #POLAR #FAN

Loni v srpnu jsem si po dlouhém výběru definitivně na ruku nasadil Polar Loop a rozhodně nelituji. V červnu jsem si objednal Polar Balance a super zařízení. A jelikož všechno funguje jak po másle a je skoro dokonalé jako Apple, přihodil jsem si za odměnu Polar H7. Jsem definitivně Polar Fan. Někdo může namítnout, že Fitbit třeba umí téměř to samé, jako jeden přístroj. Ale... budete srovnávat zrcadlovku s foťákem v telefonu?

Propadl jsem kouzlu Polaru. Jednoduché na ovládání, plně kompatabilní mezi sebou i s jablíčkamaApkama. Efektivní. Krásný design. Je to radost, pořídit si to.

Těším se na používání a plně doporučuji všem.

Přecejen má Polar dlouhou historii a není to žádná asijská kopíroidní rychlokvaška.

Žádné komentáře: