Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 25. srpna 2016

Srpnové Hou-Tygro-by

Srpen prosvištěl bleskovou rychlostí. Vlastně celotýdenně jsme čekali nějakou návštěvu (oslava M2 narozenin + křest pergoly) a přes týden jsem makal, dřel a hledal houby. Jen první víkend jsme se zklouzli na parádní vodě.
 Kromě parádní návštěvy fotbalů (doma v Boleslavi s Tetovem a Libercem) a na Slavii (s Levandií a Anderlechtem) jsem konečně zavítal do restaurace u Bansethů a ochutnal legendární kachnu. Rozhodně vím, kam přesunout naši tradiční vánoční pražskou besídku. Jediná zahraniční mise tak byla do Žitavy a nákup v Kauflandu. Hlavně mlsky k masu a Mumm šampaňské.

  • zase mě začalo bavit online nakupování. Můžu si to totiž nechat posílat do kanceláře, skladnice mi to vyzvedne zaplatí a přinese účtenku. Mám tak nové tričko, brýle i opětovně parfém. A od narozenin i zápisník Midori, včetně perfektního tuningu a zprovozněné pero Parker.
  • chystám kromě nového design manuálu i vánoční dárky pro klienty. Konkrétně od young_blocks, Tomáš Linger a pak už nějakou dobrou lahvinku. Líbilo by se mi tohle.
  • Ke zbrojnímu průkazu kromě nákupu nové ČZ chystám i nákup jedné použité ČZ, konkrétně vz.83, 7,65 browning.
A konec srpna znamená jediné = odjezd na zaslouženou dovolenou! Těším se!

Žádné komentáře: