Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 2. ledna 2019

Sešup dolů nebo neveselé Flightmemory 2018

Letošní pohled na Flightmemory je neveselý... pád téměř na třetinovou hodnotu oproti minulému roku a na absolutní dno za poslední roky! Není se co divit, nekonala se žádná dálkovka, žádná expedice a od roku 2009 poprvé ani žádné Rusko!. V podstatě dá se říci, nudné lety.

Do statistik se mi povedlo přidat letiště v Portu, Stockholmu, Helsinkách a Miláně (to dokonce 2x), ze strojů B757 na cestě zpět z Turecka a ze společností Easyjet z Londýna domů a Norwegian do Švédska. Jinak klasika - Turecko, Londýn :-(

Rok 2018 přinesl ale i dva zajímavé sportovní momenty. Tím je moje historicky první účast na hokejovém mistrovství světa v Kodani a návrat po 5-ti letech do Kyjeva a navíc na fotbal se Slavií.

Longest Flight (distance):1,260 mi, 2:46 h, Porto (Francisco Sa Carneiro) - Prague (Vaclav Havel), 09-06-2018
Longest Flight (duration):2:49 h, 1,245 mi, Antalya (International) - Munich (Franz Josef Strauss), 09-26-2018
Shortest Flight (distance): 248 mi, 0:43 h, Stockholm (Arlanda) - Helsinki (Vantaa), 05-17-2018
Shortest Flight (duration): 0:43 h, 248 mi, Stockholm (Arlanda) - Helsinki (Vantaa), 05-17-2018
Fastest Flight: 491 mi/h, 1,245 mi, 2:32 h, Munich (Franz Josef Strauss) - Antalya (International), 09-19-2018
Slowest Flight: 223 mi/h, 401 mi, 1:48 h, Prague (Vaclav Havel) - Milano (Malpensa), 07-31-2018
Average Flight:724 mi, 1:46 h

A jak se mi povedla bilance loňských cílů a jaké jsou cíle letošní?
Plánoval jsem Londýn a ten se povedl hned dvakrát. Chtěl jsem do Dánska s Finskem a byl jsem. Z nových zemí jsem dále navštívil Albánii a Černou Horu. Tudíž něco se povedlo, 4 jasně nové země. Nepovedla se Indie a ani Rusko. Ty si však dávám do cílů na letošek.

Cíle letošní:

  • Indie se zajímavým roatingem a stopoverem v zemi, kde jsem ještě nebyl
  • Aspoň jedna nová trasa v Rusku
  • Expedice s Ondrou do země, kde jsem nebyl
  • Eurovíkend s Lu, kde jsem ještě nebyl
  • Utopit poslední BA míle nějakou fakt fakt fakt luxusní dálkovkou do aspoň dvou zemí, kde jsme ještě nebyl... poslední šance na FC a tudíž ideálně A350 nebo B787, kteří mi chybí ve sbírce
  • Líbilo by se mi navštívit alespoň dva kontinenty, mimo Evropu.
  • Udržet si trend 4 nové země za rok.



Žádné komentáře: