Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 16. října 2019

Dovolena.cz - zatím perfektní zkušenost - letíme na MALTU!

Loňsko dovolenou v Turecku (bohužel se mi nepovedlo ji sem nikam zaznamenat :-/ do hotelu Sherwood Exclusive Kemer - velmi doporučuji) jsem poprvé kupovat totálně online na serveru NaCesty.cz. Jejich přístup se mi velmi líbil, vše klaplo. Kupoval jsem - jak jinak - přes německou CK - Oger Tours, která letos odskákala krach Tomas Cook International. Ještě že jsme s nima letos nejeli (podíl na zájezdech za poslední dobu mají 75%.. Oger, Bucher, český Neckermann)... stejně tak do Turecka, které je na válečné frontě. I krachem TCI je kapacita na zájezdech daleko menší a proto byl oříšek, něco najít.

Až včera se mi opravdu zadařilo. Nejprve jsem viděl inzerát VisitMalta.com o tom, že se dá na Maltě normálně koupat. To mě nahlodalo. Hledám dál, zvyšuji budget, ubírám nároky :-) Již večer mám připraven hotel s odletem z Berlína s přestupem na novém letišti v Istanbulu a tam jsem ještě nebyl.... jenže, hotel dle recenzí ne zcela vhodný pro děti, Turecko ve válce a co já vím, co Kurdy napadne.... hledám dál, přímák z Mnichova s MaltaAir, cena téměř stejná.... nový lepší hotel. Jdu do toho a dělám někdy před půlnocí rezervaci na Dovolena.cz.
Ještě mě ale hlodá svědomí, NaCesty.cz jsou super.... jenže, hotel s termínem vůbec nemají v nabídce a pokud ano, tak za cca 15-20tis dráže...WTF? Marže? Kurz Eura? Nevím. Nechávám to tak.

Ráno si jdu zahoubařit (pssst) a po deváté mi volají z Dovolená.cz a odpovídají mi na otázku ohledně bydlení a AllIn služeb. Posílají smlouvu a fakturu + paní nabízí, že našla stejná zájezd s -4.000... zda mi to nevadí... nevadí, jsem rád. Podepisuji smlouvu kliknutím (super! nemusím nic scanovat), přeposílám peníze... sami si vše dohledali (převod Komerčka->Komerčka) a píšou, zda mi můžou zavolat. Polilo mě horko. Do připsání částky německé cestovce nejedu nikam.... ale ejhle. Volají mi, zda mi můžou zdarma nabídnout parkování v Mnichově.

Dobrý den,k zájezdu je možné dát parkování zdarma, rezervaci jsem pro Vás vytvořila. Voucher na parkování obdržíte spolu s pokyny k zájezdu cca týden před odletem.V případě dotazů jsem Vám i nadále k dispozici.S pozdravem,

Takže dalších 1000kč minimálně úspora.
Dostali mě! Mám je rád!

Malto těšíme se a ať klapne počasí!

Shrnutí zkušenosti z jednoho nákupu na Dovolena.cz
++ rychlé jednání
+++ sami našli slevu
++ super objednávkový systém
++ parkování zdarma
- Jančura

Žádné komentáře: