Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 3. dubna 2020

Netflix - lék na nudu, když je tu karanténa!

Všichni sedíme doma a všichni sosáme data o106. Outů se pochlapilo a pustilo mi nad rámec mých běžných 12GB další zdarma. Doma wifi šlape, ale večer moc nestíhá, koukáme všichni. K HBO Go jsem se zatím neodvážil (tolik času zatím nemám :-) ) Netflix jsem si pustil na vánoce zdarma a pak předplatil. Již jsem vyzkoušel i customer care s ukradeným účtem.....

Moje top- Netflix seriály
Agent - 10/10
Papírový dům - 8/10
Chalifát - 7/10
Ona - 5/10
Oběť číslo osm -  7/10
Marco Polo -  8/10

Na doporučím i něco na ČT. Seriál Zrádci se rozjel slibně, ale nakonec je to bahníčko 2/10 a Učitel 1+2 byly rovněž slibné počiny, ve finále ale pouze 4/10. Kredit mě, že jsem to vůbec dokoukal.

Neseriálový tip jsou jednoznačně Ultras! o fanoušcích Neapole. Kdo má rád fotbal a chybí mu, ocení dvakrát. Dávám 7/10.

Až dokoukám poslední díly, vrhám se na nový Homeland, podle mě jeden z nejlepších seriálů všech dob.

Do TOP5 řadím totiž:
Homeland
Peaky Blinders
House of Cards
Game of Thrones - začal jsem se dívat, když ještě znal seriál 1 ze 100 současných fanoušků a 50% z nich nemělo přístup k internetu kvůli věku :-)
Alias - nostalgie, moje prvotina.

Pod čarou zůstal Dexter i Narcos (které jsem zatím pořádně neokusil)

Žádné komentáře: