Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

úterý 9. února 2021

Bidroom a Flatio se vyplatí vyzkoušet

 Díky nalezení Vrbo i následného zklamání jsem se v rámci prohledávání ubytování ponořil do hledání, co ještě lépe vymyslet.

Pro cesty roku 2021 chci určitě vyzkoušet Visa Bidroom. Již jsem se tomuto tématu věnoval a díky vysokému statusu u Visa chci vyzkoušet, co mi vlastně nabídnou. Možnost zatím nebyla. Nevypadá to špatně a hned na další eurovíkend to vyzkouším.

Další věc, která mě láká je pronájem bytu třeba na měsíc.... v Barceloně, na Madeiře....a vyrazit tam, pak byt půjčit rodičům a pak se tam třeba vrátit. Děti tam třeba nechat déle.... ideální při distanční výuce (jejíž popularita jen poroste). Proto mě překvapila česká služba Flatio a jejich super široká nabídka pro Portugalsko a Madeiru. I kus Řecka se najde....

Žádné komentáře: