Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 2. října 2023

Kam na jarní prázdniny?

 Jarní prázdniny jsou pro mě nejlepší v teple, v takovém tom kraťasy, pantofle tričko a pivo na verandě. Nejraději bych kanáry.... madeiru, ale tam zatím nevidím žádnou libovku. Prostě s letem z Norimberka jsme měli sakra kliku a na podobnou cenu ne a ne narazit. 

Na ní čekám čekám, co kdo nabídne. Protože, pokud to bude kombinovaný let s mezipřistáním s lowcostama, počítejte dalších 1000Kč na kufr x4 segmenty... to je lepší investovat +1000Kč a letět s klasickou aerolinkou.... takže teď mám v oku Alicante (ve Valencii bylo krásně, bylo by i tady... nelením a mám 2 scénáře. Z Alicante na jih a nebo na sever právě do Valencie, kde hraje Real Madrid na Mestalle) ... s LH Group letenka pod 3tis. Je to ale až třetí volba. Pokud nevyjdou ostrovy, rád bych rodině ukázal Lisabon a jih Portugalska. 

Letět chci z Prahy, je to mimo sezónu tak to musí být dostupné. Navíc s kabiňákem normální aerolinky se nám to povedlo do Sevilly a ani to nebolelo.

Kdo se přidá?



A až se tady uklidní a srazí to aspoň na 5-6tis, kupuji obratem :-)

Aktualizace:
Tvrdá hledací dřina se vyplácí. Kdo hledá, ten prostě najde a já si myslím, že jsem po všech směrech našel velmi dobrý deal. Protože - je to z Prahy ✅, je to s prémiovou leteckou společností KLM, takže můžeme vzít příručáky (samo o sobě úspora 2-3tis)✅ a není to overnight, dlouhé čekání atd.✅. Ano, v AMS máme 7h, ale tam je to do města 20min a navíc únorová sobota by nemusel být top seazon, abychom dlouho čekali na security. Takže kdy bude počasí přát, dáme si ještě výlet do Amsterodamu. Jinak salonek, spánek a čekání. Vyšla tedy druhá volba z mého seznamu. Kanáry se pořád drželi 7+ tis a nechám si je v záloze na podzim, kdy se tam dá i vykoupat. Tohle bude především městské cestování a tam není potřeba super teplé počasí.
Výhodou letenky je, že je multicity a tudíž přistáváme na severu, odlétáme z jihu. Šetříme čas a přesuny.

Tohle mám koupeno, ale za cenu o let níže.... přiletíme do Porta už 10:30 = celý den tam.

Koupeno za tuhle cenu. Jen od včera už jsou letenky +900... což x4 je 3,5k ... letí to nahoru. Vyzobnul jsem pěkný deal a úspěch bylo nečekat.


Žádné komentáře: