Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 18. října 2023

Operace: Brno

Týden, na který jsem se nejvíc netěšil, začal hororově. A zase. Tři údery. První - rušíme a přesouváme. Děkuji všem, kteří mi pomohli zatáhnout za záchranou brzdu a slíbené uhlídat. V předvečer dne D, Mx skoro 39st horečka/zvracení. Strach. Snad nikoho nenakazil.... nenakazil. Za 24h bylo vyřízeno. E je statečná, vše zvládla. Den po, pátek třináctého. Havárie v práci a já v Brně. Fuck. Musel jsem si v neděli odplivnout, aby ten týden byl pryč a čekalo na nás něco pěkného.

Ačkoliv jsem nikdy Brnu neholdoval, budu fér. Líbilo se mi tam. Přispělo k tomu i babí léto, kdy v půlce října jsem několikrát seděl na pivku na zahrádce.... a klidně se do Brna zase někdy vrátím.

  • suprová lokalita pro bydlení s parkingem - ve dvoře prodejny Alza u zastávky Vlhká.
  • Brno jako Londýn. Pohdlně cestuješ a pípáš kreditkou s denním maximem 90Kč. Prostě pípni a jeď.
  • Zajímavé podniky: Lokál u Caipla, Výčep na stojáka nebo třeba Dřevěný vlk. Centrum Brna žije, i díky studentům a veletrhům.
  • Motorest Naháč je pro mě jasná stopka na D1. Výborná svíčková s karlovarským....
  • Za 9 dní dorazily USB kabely přes Aliexpres... stejná kvalita, 1/3 cena oproti Alza
  • a poprvé jsem konečně vyzkoušel sdílené koloběžky... jen mrchy mě nechtějí vozit do kopce.






Žádné komentáře: