Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 13. května 2024

Šťastná cestovatelská třináctka

Třináctka je jednoznačně šťastné cestovatelské číslo. Dnešek je toho důkazem a nečekaně pořešené vánoční svátky, ano, zase Kanáry :-) Prostě je to nejblíž teplo a hezké počasí. Navíc dneska jsem ulovil libovou cenu! (polovina co loni) a i pod budgetem, který jsem si na tuto cenu dal.

Ale popořadě. Už už jsem chtěl vyrazit z práce dom, kdy "zaštěkal hlídací pes Google Flights". Nemohl jsem uvěřit očím, Vídeň - Tenerife (prvně jsem skoro myslel že je to Fuente) pod 5000Kč s Iberií, tedy žádny lowcost shit, kde dalších 40-60% doplatíte na extra službách. Navíc, Vídeň, salonky gratis!

V dnešní době je většina letenek 10k+. 
Tenerife z Prahy.... prostě 15-20tis rozdíl a to za 4h cesty tam a zpět nevydělám. A ušetřím takových 50e za jídlo a pití (normální útrata při čekání).

Routing je taky super. Odlet z Vídně 12:20 - pohoda, žádný noční přejezd. Přílet na TFN 20:20 - ok.... autopůjčovna... jenže tady to půjde snad rychle, TFN je pohodovější letiště než TFS. Striktně vnitrostátní, španělské. TFS jsou chartery a lowcosty z Evropy a UK. Přílet do Vídně 22:něco... no dobře, noční cesta domů.....

Neváhal jsem, nediskutoval jsem a hned jsem kupoval. Jednoznačně musel v systému naskočit nový let a ten se bude rychle obsazovat.
Pár hodin po nákupu a ještě jsou... 

Koupeno přímo na stránkách Iberia - rakouská mutace, proto placeno v EUR.


Tak jsem se do toho opřel a už mám obj i ubytko - zase Puerto de la Cruz, ale byt s terasou u pláže s možností zrušení do 18.12. a do té doby budu hledat. A to samé auto, Aronu. Prostě jsem připraven. Rovněž Iberia je dobrá volba.
 

Žádné komentáře: